وینکل

ساخت وبلاگ

اگر تا به حال برای تناسب اندام در باشگاه تمرین کرده باشید، با برخی از انواع تجهیزات توانبخشی موجود در مراکز ارتوپدی و درمانی، آشنا هستید. برای مثال، تردمیل می ‌تواند به بازیابی استقامت در افراد کمک کند. درست مانند یک فرد سالم که می‌ خواهد از نظر بدنی مناسب باشد.

تجهیزات توانبخشی به چند دسته تقسیم می شوند. واکرها، عصاها و ویلچرها که هرکدام در قسمتی از مسیر بازیابی توان حرکتی بیمار، کاربرد دارند. در توانبخشی، از تجهیزات ورزشی نیز برای تقویت عضلات استفاده می شود. بیماران با درجات مختلف توانایی فیزیکی وارد برنامه های توانبخشی ارتوپدی می شوند.

جهت مشاهده و خرید انواع بالابر بیمار کلیک کنید

در موارد مختلف؛ به دانش و تخصص گسترده درمانگران برای رفع نیازهای بیماران و دستیابی به اهداف آنها، نیاز است. در حالی که انواع تجهیزات و لوازم جانبی مورد استفاده در یک محیط ورزشی و یک تنظیم توانبخشی می توانند یکسان باشند، عملکرد و منطق استفاده از آنها بسیار متفاوت است.

در این مقاله کوتاه از مجموعه مطب چین به بررسی و آشنایی با انواع تجهیزات توانبخشی می پردازیم.

توانبخشی چیست؟

توانبخشی مراقبتی است که می تواند به افراد کمک کند توانایی هایی را که برای زندگی روزمره به آن نیاز دارند، بازگردانند، حفظ کنند یا بهبود ببخشند. این توانایی ها ممکن است فیزیکی، ذهنی و/یا شناختی (تفکر و یادگیری) باشند. افراد ممکن است به دلیل بیماری یا جراحت یا به عنوان یک عارضه جانبی از درمان پزشکی آنها را از دست داده باشند. توانبخشی می تواند زندگی روزمره و عملکرد افراد را بهبود بخشد.

چه کسی به توانبخشی نیاز دارد؟

توانبخشی برای افرادی است که توانایی هایی را که برای زندگی روزمره به آن نیاز دارند از دست داده اند. برخی از شایع ترین علل این فقدان، عبارتند از

  • صدمات و تروما، از جمله سوختگی، شکستگی (شکستگی استخوان)، آسیب مغزی تروماتیک و آسیب نخاعی
  • سکته
  • عفونت های شدید
  • جراحی بزرگ
  • عوارض جانبی درمان های پزشکی، مانند درمان های سرطان
  • برخی از نقایص مادرزادی و اختلالات ژنتیکی
  • ناتوانی های رشدی
  • درد مزمن، از جمله درد کمر و گردن

در برنامه توانبخشی چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که افراد وارد پروسه توانبخشی می شوند معمولا تیمی از درمانگران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مختلف به آنها کمک می کنند. آنها با بیمار همکاری خواهند کرد تا نیازها، اهداف و برنامه درمانی را مشخص کنند. انواع درمان هایی که ممکن است در یک برنامه درمانی وجود داشته باشند باشد عبارتند از

جهت مشاهده و خرید انواع تجهیزات توانبخشی کلیک کنید

  • درمان از طریق وسایل کمکی و تجهیزات توانبخشی
  • درمان توانبخشی شناختی برای کمک به یادگیری مجدد یا بهبود مهارت هایی مانند تفکر، یادگیری، حافظه، برنامه ریزی و تصمیم گیری
  • مشاوره سلامت روان
  • موسیقی یا هنر درمانی برای کمک به بیان احساسات، بهبود تفکر و توسعه ارتباطات اجتماعی
  • مشاوره تغذیه
  • کاردرمانی برای کمک در انجام فعالیت های روزانه
  • فیزیوتراپی برای کمک به قدرت، تحرک و تناسب اندام
  • تفریح ​​درمانی برای بهبود رفاه عاطفی شما از طریق هنرها و صنایع دستی، بازی ها، آموزش تمدد اعصاب و درمان به کمک حیوانات
  • گفتار درمانی برای کمک به صحبت کردن، درک کردن، خواندن، نوشتن و بلعیدن
  • درمان درد
  • توانبخشی حرفه ای برای کمک به شما برای ایجاد مهارت برای رفتن به مدرسه یا کار در یک شغل

انواع تجهیزات توانبخشی

تجهیزات توانبخشی برای درمان موثر، حیاتی هستند. برخی از انواع متداول و پر کاربرد این تجهیزات را به خوبی می شناسیم. تجهیزاتی مانند ویلچر، عصا، واکر، تردمیل و…

در کنار این تجهیزات، برخی از وسایل که ممکن است در رشته های ورزشی نیز کاربرد داشته باشند، پروسه توانبخشی را تسریع کرده و آن را موثرتر می کنند. در این بخش از مقاله، به بررسی و معرفی برخی از این تجهیزات می پردازیم.

توپ پایداری

توپ پایداری یا توپ تعادل، با نام توپ سوئیسی نیز شناخته می شود. این وسیله، ثبات و تعادل را به چالش می کشد و در توانبخشی کمر موثر است. زیرا ماهیچه های مرکزی را تقویت و توسعه می دهد که به تثبیت ستون فقرات کمک می کند.

Fitness Circle

دایره فیتنس برای افزایش مقاومت در بیماران است. ساختار سبک این وسیله، آن را برای مراجعان فیزیوتراپی ایده آل می کند و دستگیره های فوم داخلی و خارجی راحتی بیشتری را برای آنها فراهم می کند.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی انتقال بیمار کلیک کنید

Flex-Band

فلکس باند یا همان کش های ورزشی، در انواع متفاوت، باعث افزایش مقاومت نیمه بالایی و پایینی بدن در تمرینات می شود. در مانگر باید اطمینان حاصل کند که بیمار، مفاصل مچ و انگشتان را تا حد امکان کشیده و ثابت نگه می دارد و از پیچاندن باند دور دست یا خم کردن مچ خودداری می کند.

تشک گریپر

برای امنیت و راحتی بیشتر، این تشک های لاستیکی ضد لغزش برای افزایش کشش و جلوگیری از لیز خوردن یا سر خوردن بیمار، استفاده می شود.

Foam Roller

فوم رولر یا غلتک  فومی یکی از انواع تجهیزات توانبخشی است. فوم رول ها بر اساس سایز، سختی و نوع آج دار یا صاف بودن تقسیم بندی می شوند. انتخاب نوع و مدل مناسب فوم رولر بسته به عضلات هدف بیمار دارد.

Toning Ball

تیونینگ بال یا توپ های ورزشی، که با نام توپ های درمانی نیز شناخته می شوند، از دیگر تجهیزات توانبخشی هستند. این توپ ها کاربردهای زیادی دارند که بسته به نظر درمانگر، از آنها استفاده می شود. به عنوان مثال برای تقویت عضلات کمر، برای ورزش یوگا، افزایش انعطاف و… از این توپ ها استفاده می شود.

اسکوتر معلولان

اسکوترهای متحرک معلولان از تجهیزات توانبخشی بسیار کاربردی هستند. این اسکوترها می توانند راحتی و استقلال را برای افراد مسن یا معلول جهت انجام فعالیت های روزمره، فراهم کنند. اسکوترهای مخصوص افراد معلول به آنها اجازه می دهد زندگی را تجربه کنند و فعالیت هایی را انجام دهند کهانجام آنها بدون تحرک دشوار است.

گنبدهای تعادلی و درمانی

Balance Domes که برای درمان و توانبخشی پا، مچ پا، ساق پا، مچ دست، دست و ساعد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این گنبدها، برای تحرک مفاصل، آرتریت، رشد مهارت های حرکتی و تمرینات تعادل عالی است.

تشک مواج

تشک مواج یکی از پرکاربردترین انواع تجهیزات توانبخشی به حساب می آید. تشک مواج نوعی تشک طبی است که با فشار هوا باد می شود. یک پمپ الکتریکی، فشار هوای قسمت های مختلف تشک را کم و زیاد می کند.

جهت مشاهده و خرید انواع تخت تراکشن کلیک کنید

در نتیجه، فشاری که تشک به هر قسمت از بدن وارد می‌کند، مدام در حال تغییر است. از تشک مواج برای پیشگیری و درمان زخم بستر در بیمارانی که مدت زمان طولانی در بستر می مانند، استفاده می شود.

دستگاه های الکتریکی

شاخه بزرگ و متنوعی از انواع تجهیزات توانبخشی نیز، به وسایل و دستگاه های الکتریکی اختصاص دارد. وسایلی مانند دستگاه تحریک الکتریکی ( جهت بهبود رشد ماهیچه و پیشگیری از آتروفی عضلانی)، دستگاه ایزوکینتیک (برای بهبود انعطاف پذیری بیمار)، دستگاه های درمانی اولتراسوند (برای درمان انواع آسیب دیدگی ها) و… در این دسته هستند.

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 239 تاريخ : جمعه 22 بهمن 1400 ساعت: 14:38

معرفی

با هر جراحی، خطر عوارض وجود دارد. هنگامی که جراحی در نزدیکی ستون فقرات و نخاع انجام می شود، این عوارض (در صورت بروز) می تواند بسیار جدی باشد. عوارض ممکن است شامل درد و آسیب بعدی و نیاز به جراحی اضافی باشد. قبل از جراحی باید در مورد عوارض جراحی با پزشک خود صحبت کنید. لیستی از عوارض ارائه شده در اینجا به عنوان یک لیست کامل از عوارض نیست و جایگزینی برای بحث در مورد خطرات جراحی با پزشک خود نیست. فقط پزشک شما می‌تواند وضعیت شما را ارزیابی کند و شما را از خطرات درمان پزشکی که ممکن است توصیه کند مطلع کند.

جهت مشاهده و خرید انواع بالابر بیمار کلیک کنید

عوارض بیهوشی

اکثریت قریب به اتفاق روش های جراحی نیاز به انجام برخی از انواع بیهوشی قبل از جراحی دارند. این به این دلیل است که شما احساس نخواهید کرد یا از این روش آگاه نخواهید شد. ساده ترین نوع بی حسی بی حسی موضعی است. بی حسی موضعی با تزریق یک دارو (معمولاً نووکائین) در اطراف ناحیه عمل جراحی که پوست و بافت اطراف را "بی حس" می کند، انجام می شود. پیچیده ترین شکل بیهوشی بیهوشی عمومی است. بیهوشی عمومی جایی است که در طول عمل جراحی به طور کامل به خواب می روید. داروها از طریق خطوط داخل وریدی (IVs) برای خواباندن شما تجویز می شوند. 

جهت مشاهده و خرید انواع تخت کششی کلیک کنید

دستگاه‌های ویژه برای شما تنفس می‌کنند، علائم حیاتی شما را کنترل می‌کنند و هر گونه مشکل را در هنگام خواب به متخصص بیهوشی هشدار می‌دهند. شما در طول عمل با ترکیبی از داروهایی که از طریق خط IV داده می شود و "گازهای بیهوشی" که از طریق دستگاه های ویژه ای که تنفس خود را کنترل می کنند استنشاق می کنید، به خواب می روید. اکثر عمل های ستون فقرات نیاز به بیهوشی عمومی دارند. تعداد بسیار کمی از بیماران ممکن است با بیهوشی عمومی مشکل داشته باشند. اینها می توانند مشکلات ناشی از واکنش به داروهای مورد استفاده، مشکلات ناشی از سایر مشکلات پزشکی شما و مشکلات ناشی از بیهوشی باشند. این عوارض را حتما با متخصص بیهوشی خود در میان بگذارید.

ترومبوفلبیت

هنگامی که لخته های خون در داخل وریدهای پا ایجاد می شود، ترومبوز وریدی عمقی (DVT) نامیده می شود. این یک مشکل رایج پس از بسیاری از انواع روش های جراحی است. درست است که این لخته‌های خون می‌توانند در افراد خاصی که اخیراً تحت هیچ عمل جراحی قرار نگرفته‌اند نیز ایجاد شود. این لخته‌های خون در وریدهای بزرگ ساق پا ایجاد می‌شوند و ممکن است به رشد خود ادامه دهند و تا وریدهای ران و در برخی موارد به داخل سیاهرگ‌های لگن گسترش یابند.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی cp کلیک کنید

خطر ابتلا به DVT بعد از جراحی لگن و جراحی اندام تحتانی بسیار بیشتر است. دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد خطر DVT بعد از جراحی بیشتر است. ابتدا بدن در تلاش است تا خونریزی مرتبط با جراحی را متوقف کند و مکانیسم لخته شدن بدن در این دوره بسیار بیش فعال است. علاوه بر این، آسیب به رگ‌های خونی اطراف محل جراحی، ناشی از کشیدن و کشیدن طبیعی در حین جراحی، می‌تواند روند لخته شدن را آغاز کند. بالاخره خونی که خوب حرکت نمی کند در رگ ها می نشیند و راکد می شود. خونی که مدت زیادی در یک نقطه می نشیند معمولاً شروع به لخته شدن می کند.

چرا نگران لخته شدن خون هستیم؟ لخته‌های خونی که سیاهرگ‌های عمقی پاها را پر می‌کنند، جریان طبیعی خون وریدی را از پاها به سمت قلب متوقف می‌کنند. این باعث تورم و درد در پای آسیب دیده می شود. اگر لخته خون داخل سیاهرگ حل نشود، تورم ممکن است مزمن شود و باعث ناراحتی و تورم دائمی شود. اگرچه این ممکن است به اندازه کافی بد به نظر برسد، خطر واقعی لخته خون بسیار جدی تر است. 

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی انتقال کلیک کنید

اگر بخشی از لخته خون تشکیل‌دهنده در داخل سیاهرگ‌های پا آزاد شود، ممکن است از طریق سیاهرگ‌ها به ریه برود، جایی که می‌تواند خود را در رگ‌های کوچک ریه قرار دهد. این کار خون رسانی به قسمتی از ریه را که مسدود شده است قطع می کند. بخشی از ریه که مسدود شده است نمی تواند زنده بماند و ممکن است فرو بریزد. این آمبولی ریه نامیده می شود. اگر آمبولی ریه به اندازه کافی بزرگ باشد و بخشی از ریه که فرو می ریزد به اندازه کافی بزرگ باشد - ممکن است باعث مرگ شود. با در نظر گرفتن این موضوع، به راحتی می توان فهمید که چرا پیشگیری از DVT یک موضوع جدی است.

کاهش خطر ابتلا به DVT بعد از هر نوع جراحی از اولویت بالایی برخوردار است. کارهایی که می توان برای کاهش خطر ابتلا به DVT انجام داد به دو دسته تقسیم می شود:

مکانیکی - حرکت بهتر خون
پزشکی - استفاده از داروها برای کند کردن روند لخته شدن خون

مکانیکی

خونی که در حال حرکت است کمتر احتمال لخته شدن دارد. حرکت دادن شما به طوری که خون شما در گردش باشد شاید موثرترین درمان در برابر ابتلا به DVT باشد. در حالی که در رختخواب هستید، می توان کارهای دیگری برای افزایش گردش خون از پاها به قلب انجام داد. تنها با پمپاژ پاهای خود به بالا و پایین (مانند فشار دادن روی پدال گاز) ماهیچه های ساق پا منقبض می شود، وریدهای ساق پا منقبض می شود و خون را به سمت قلب برمی گرداند. شما نمی توانید این کار را بیش از حد انجام دهید!

جهت مشاهده و خرید انواع تخت تراکشن کلیک کنید

جوراب های ضربانی نیز همین کار را می کنند. یک پمپ این جوراب‌های مخصوص را که هر چند دقیقه به دور ساق پا و ران می‌پیچد باد می‌کند و رگ‌های ساق پا و ران را فشار می‌دهد و خون را به سمت قلب برمی‌گرداند. شیلنگ ساپورت که گاهی شلنگ TED نامیده می شود، هنوز هم معمولاً بعد از جراحی استفاده می شود. این شلنگ ها با فشار دادن وریدهای پا کار می کنند. این مقدار خون راکد را که در رگ‌های پا جمع می‌شود کاهش می‌دهد - و خطر لخته شدن خون در رگ‌ها را کاهش می‌دهد. در نهایت، پیاده کردن شما از رختخواب باعث انقباض عضلانی پاها می شود و خون در وریدهای ساق را در حرکت نگه می دارد.

پزشکی

داروهایی که مکانیسم لخته شدن بدن را کند می کنند، به طور گسترده ای پس از جراحی لگن و زانو برای کاهش خطر ابتلا به DVT استفاده می شوند. این داروها شامل آسپرین ساده در موقعیت‌های بسیار کم خطر و تزریق هپارین دو بار در روز در موقعیت‌های با خطر متوسط ​​است. در شرایطی که خطر ابتلا به DVT زیاد است، چندین داروی بسیار قوی در دسترس هستند که می توانند مکانیسم انعقاد را به طور موثر کاهش دهند. هپارین را می توان با تزریق داخل وریدی، داروی جدیدی به نام Lovenox را می توان به صورت واکسن هایی که دو بار در روز تجویز می شود، و کومادین را می توان از طریق دهان تزریق کرد. کومادین داروی انتخابی زمانی است که مکانیسم انعقاد باید بیش از چند روز کند شود زیرا می توان آن را به صورت خوراکی مصرف کرد.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی بالابر بیمار کلیک کنید

در اکثر موارد جراحی ستون فقرات، از اقدامات مکانیکی و پزشکی به طور همزمان استفاده می شود. استفاده از جوراب‌های ضربان دار بلافاصله بعد از جراحی، شروع تمرینات ورزشی، در اسرع وقت از رختخواب بیرون آوردن شما و قرار دادن نوعی دارو برای کند کردن مکانیسم انعقاد خون، به یک روش عادی تبدیل شده است.

مشکلات ریوی

موفقیت جراحی شما شامل مراقبت از ریه های خود پس از آن است. مهم است که ریه‌های شما پس از جراحی بهترین عملکرد خود را داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که اکسیژن زیادی به بافت‌های بدن که در تلاش برای بهبودی هستند می‌رسانید. ریه هایی که پس از جراحی به درستی ورزش نمی کنند می توانند منجر به کاهش سطح اکسیژن خون و حتی ایجاد ذات الریه (عفونت در ریه) شوند.

دلایل مختلفی وجود دارد که ریه های شما ممکن است پس از جراحی به طور طبیعی کار نکنند. اگر برای جراحی خود با یک بیهوشی عمومی بخوابید، داروهایی که برای بیهوشی استفاده می شوند ممکن است به طور موقت باعث شوند ریه ها به خوبی عملکرد طبیعی خود نداشته باشند. این یکی از دلایلی است که در صورت امکان بی حس کننده نخاعی توصیه می شود. دراز کشیدن در رختخواب از عملکرد کاملا طبیعی ریه ها جلوگیری می کند و داروهایی که برای درد مصرف می کنید ممکن است باعث شوند که به اندازه معمول عمیق نفس نکشید.

جهت مشاهده و خرید انواع صندلی انتقال بیمار کلیک کنید

می توانید ریه را مانند یک اسفنج بزرگ در نظر بگیرید. تمام حفره های کوچک هوا که خون در آن اکسیژن دریافت می کند مانند سوراخ های کوچک یک اسفنج هستند. اگر سوراخ های کوچک فرو بریزند، یا به هم فشرده شوند، هیچ هوایی نمی تواند وارد سوراخ ها شود تا اکسیژن خون را تامین کند. وقتی عمیق نفس می‌کشیم، ریه‌ها منبسط می‌شوند و تمام سوراخ‌های منفرد اسفنج پر از هوا می‌شوند. سرفه هم همین کار را می کند زیرا فشار هوایی که به سوراخ های اسفنج وارد می شود را افزایش می دهیم. ریه هایی که دارای نواحی فرو ریخته هستند، نه تنها اکسیژن را به خون منتقل نمی کنند، بلکه نمی توانند مایعات و مخاطی که به طور معمول توسط ریه ها تولید می شود را خارج کنند. این می‌تواند ناحیه‌ای را ایجاد کند که برای رشد باکتری‌هایی که می‌توانند رشد کنند و عفونت ریه یا ذات‌الریه ایجاد کنند، آماده است.

پس از جراحی، باید چندین کار را انجام دهید تا ریه های خود در بهترین حالت کار کنند. پرستار شما را تشویق می کند که مکرر نفس عمیق بکشید و اغلب سرفه کنید. او برای مربیگری شما آنجا خواهد بود. بلند شدن از رختخواب، حتی در حالت عمودی روی صندلی، به ریه ها اجازه می دهد تا خیلی بهتر کار کنند. بنابراین در اسرع وقت به شما اجازه می‌دهند که روی صندلی بنشینید. درمانگر تنفسی چندین ابزار برای کمک به حفظ عملکرد بهینه ریه دارد. اسپیرومتر انگیزشی دستگاه کوچکی است که میزان سختی نفس کشیدن شما را اندازه گیری می کند و ابزاری برای کمک به بهبود تنفس عمیق در اختیار شما قرار می دهد. اگر هر بیماری ریوی دیگری مانند آسم دارید، درمانگر تنفسی ممکن است از داروهایی استفاده کند که از طریق درمان‌های تنفسی برای کمک به باز کردن حفره‌های هوا در ریه‌ها تجویز می‌شوند.

جهت مشاهده و خرید انواع کوتر حرارتی کلیک کنید

عفونت

هر زمانی که جراحی انجام شود، خطر عفونت وجود دارد. با این حال، عفونت در کمتر از 1٪ از جراحی های ستون فقرات رخ می دهد. عفونت می تواند فقط در برش پوست باشد، یا می تواند عمیق تر گسترش یابد و نواحی اطراف نخاع و مهره ها را درگیر کند. عفونت زخم که فقط برش پوست را درگیر می کند، عفونت "سطحی" در نظر گرفته می شود. نسبت به عفونت عمیق تر، جدی تر و درمان آن آسان تر است. جراحان تمام اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از عفونت انجام می دهند. احتمالاً درست قبل از جراحی به شما آنتی بیوتیک داده می شود - به خصوص اگر از پیوند استخوان، پیچ های فلزی یا صفحات برای جراحی شما استفاده شود. این برای کمک به کاهش خطر عفونت است.

اگر زخم جراحی قرمز، داغ و متورم شود و خوب نشود، ممکن است عفونی شود. عفونت ها معمولا باعث افزایش درد می شوند. ممکن است تب داشته باشید و لرز داشته باشید. زخم ممکن است مایع شفاف یا چرک زرد ترشح کند. تخلیه زخم ممکن است بوی بدی بدهد.

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر سی پی CP کلیک کنید

فوراً با پزشک خود تماس بگیرید تا زخم درمان شود و در صورت لزوم آنتی بیوتیک تجویز شود. عفونت سطحی زخم را معمولاً می توان با آنتی بیوتیک ها و شاید برداشتن بخیه های پوستی درمان کرد. عفونت‌های عمیق‌تر زخم می‌توانند بسیار جدی باشند و احتمالاً به عمل‌های اضافی برای تخلیه عفونت نیاز دارند. در بدترین موارد، پیوند استخوان، پیچ فلزی و صفحاتی که استفاده شده است ممکن است نیاز به برداشتن داشته باشد.

شکستگی سخت افزار

در بسیاری از انواع مختلف عمل‌های ستون فقرات، از پیچ‌ها، صفحات و میله‌های فلزی به عنوان بخشی از این روش برای نگه داشتن مهره‌ها در یک راستا در حین بهبودی جراحی استفاده می‌شود. به این وسایل فلزی «سخت افزار» می گویند. هنگامی که استخوان بهبود می یابد، سخت افزار معمولاً هیچ کاری انجام نمی دهد. گاهی اوقات قبل از اینکه جراحی به طور کامل بهبود یابد، سخت افزار می تواند شکسته شود - یا از موقعیت صحیح حرکت کند. به این "شکستگی سخت افزار" می گویند. اگر این اتفاق بیفتد ممکن است به عملیات دوم برای حذف سخت افزار یا جایگزینی سخت افزار نیاز داشته باشد.

جهت مشاهده و خرید انواع تجهیزات توانبخشی کلیک کنید

حرکت ایمپلنت

حرکت ایمپلنت اصطلاحی است که برای توصیف این واقعیت استفاده می شود که ایمپلنت از جایی که جراح در ابتدا آن را قرار داده است، حرکت کرده است. این معمولاً خیلی زود پس از جراحی رخ می دهد - قبل از اینکه روند بهبودی به نقطه ای برسد که ایمپلنت به طور محکم توسط بافت اسکار یا رشد استخوان به آن چسبیده شود. اگر ایمپلنت بیش از حد حرکت کند، ممکن است کار خود را برای تثبیت دو مهره انجام ندهد. 

جهت مشاهده و خرید انواع ویلچر برقی کلیک کنید

اگر در جهتی به سمت ستون فقرات یا عروق بزرگ حرکت کند - ممکن است به آن ساختارها آسیب برساند. اگر مشکلی در حرکت ایمپلنت دارید، جراح شما ممکن است مجبور شود عمل دوم را برای جایگزینی ایمپلنتی که جابجا شده است انجام دهد. پزشک وضعیت سخت افزار را با اشعه ایکس در طول ویزیت های مطب بعدی شما بررسی می کند.

آسیب نخاعی

هر بار که ستون فقرات را عمل می کنید، خطر آسیب به نخاع وجود دارد. این می تواند منجر به آسیب های جدی به اعصاب یا پوشش نخاع - سخت افزار شود. طناب نخاعی ستونی از اعصاب است که مغز شما را با بقیه بدن شما متصل می کند و به شما امکان می دهد حرکات خود را کنترل کنید. رشته های عصبی در طناب نخاعی شما منشعب می شوند و جفت ریشه های عصبی را تشکیل می دهند که از طریق سوراخ های کوچک (فورامینا) بین مهره های شما حرکت می کنند. اعصاب در هر ناحیه از نخاع به قسمت های خاصی از بدن شما متصل می شوند. آسیب به طناب نخاعی می تواند باعث فلج شدن در برخی نواحی و نه در برخی دیگر شود، بسته به اینکه کدام اعصاب نخاعی تحت تأثیر قرار گرفته اند.

جهت مشاهده و خرید انواع بالابر تاشو کلیک کنید

درد مداوم

برخی از عمل های ستون فقرات به سادگی ناموفق هستند. یکی از شایع ترین عوارض جراحی ستون فقرات این است که تمام دردهای شما را از بین نمی برد. در برخی موارد، ممکن است واقعاً درد شما افزایش یابد. قبل از جراحی از این خطر آگاه باشید و آن را به طور طولانی با جراح خود در میان بگذارید. او می‌تواند به شما ایده بدهد که این امکان وجود دارد که به آرامشی که انتظار دارید نرسید.

مقداری درد بعد از جراحی انتظار می رود، اما اگر بعد از عمل درد مزمن را تجربه کردید، باید به پزشک خود اطلاع دهید.

اختلال عملکرد جنسی

طناب نخاعی و اعصاب نخاعی سیگنال های عصبی را حمل می کنند که به بقیه بدن شما اجازه عملکرد، احساس و حتی رابطه جنسی را می دهد. آسیب به نخاع و اعصاب اطراف نخاع می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. اگر عصب متصل به ناحیه لگن آسیب ببیند، می تواند باعث اختلال عملکرد جنسی شود.

سندرم انتقالی

یکی از چیزهای جالب در مورد نحوه عملکرد ستون فقرات این است که مانند زنجیره ای از قطعات تکرار شونده رفتار می کند. هنگامی که کل ستون فقرات سالم است، هر بخش با هم کار می کند تا بار را در سراسر ستون فقرات به اشتراک بگذارد. هر بخش با بخش مجاور خود کار می کند تا تنش های تحمیل شده توسط حرکات و نیروهای وارد بر ستون فقرات را به اشتراک بگذارد. با این حال، زمانی که یک یا دو بخش به درستی کار نمی کنند، بخش های مجاور باید بار بیشتری را تحمل کنند. این بخش نزدیک به بخش غیر کاری است که بیشترین استرس اضافی را دریافت می کند.

جهت مشاهده و خرید انواع لیفت بیمار کلیک کنید

 این بدان معنی است که اگر یک یا چند سطح در هر نقطه از ستون فقرات با هم ترکیب شوند، بخش ستون فقرات در کنار جایی که جراحی انجام شده است شروع به استرس بیشتری می کند. با گذشت زمان، این می تواند منجر به افزایش ساییدگی و پارگی این بخش شود و در نهایت باعث ایجاد درد در بخش آسیب دیده شود. این سندرم انتقالی نامیده می شود زیرا در جایی رخ می دهد که از یک ناحیه طبیعی ستون فقرات به ناحیه غیرطبیعی که جوش خورده است، منتقل شود.

آرتروز کاذب

اصطلاح "شبه" به معنای دروغین و "آرتروز" به مفصل اشاره دارد. اصطلاح "پسودوآرتروز" پس به معنای مفصل کاذب است. یک جراح از این اصطلاح برای توصیف شکستگی استخوانی که التیام نیافته یا تلاشی برای همجوشی که موفقیت آمیز نبوده است استفاده می کند. آرتروز کاذب معمولاً به این معنی است که حرکتی بین دو استخوان وجود دارد که باید بهبود یابند یا با هم ذوب شوند. هنگامی که مهره های درگیر در یک همجوشی جراحی بهبود نمی یابند و به هم جوش نمی خورند، معمولاً درد ادامه دارد. درد در واقع ممکن است با گذشت زمان افزایش یابد.

جهت مشاهده و خرید انواع کالسکه cp کلیک کنید

 حرکت ستون فقرات همچنین می تواند سخت افزار فلزی مورد استفاده برای نگه داشتن همجوشی را تحت فشار قرار دهد. پیچ ها و میله ها ممکن است بشکنند و منجر به افزایش درد شود. آرتروز کاذب ممکن است به جراحی بیشتری نیاز داشته باشد تا استخوان‌ها بهبود یابند. جراح شما ممکن است پیوند استخوان بیشتری اضافه کند، سخت افزار فلزی را جایگزین کند، یا یک محرک الکتریکی را برای بهبود فیوژن اضافه کند.

وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 271 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 23:00

ساعت هوشمند

 

اپل واچ، سامسونگ و سایر ساعت‌های هوشمند در طی این سالها فروش بسیار خوبی داشته‌اند و همین امر باعث شده است که تولیدکنندگان نه تنها محصولات خود را در محدوده قیمت‌های مختلف با مشخصات مختلف به فروش برسانند، بلکه ویژگی‌های جذابی را نیز به آن اضافه کنند. آنها همچنین سعی می‌کنند ویژگی‌های جالبی را به اشتراک بگذارند.

ساعت‌های هوشمند ورزشی و دستبند مانند ساعت معمولی هستند. اما با دستگاه‌های قدرتمند خود، آنها به ابزارهای مختلفی تبدیل شده‌اند. این محصولات در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده‌اند و کابردهای متعددی همانند رد یا پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی و حتی هنگام اتصال به اینترنت مؤثر کرده است.

در سال‌های گذشته، کنترل ضربان قلب، فشارخون و دریافت کالری در 24 ساعت غیرممکن بود. با این حال، امروز می‌توانید تمام این موارد را صرفاً با خرید ساعت مچی و دستبند هوشمند اندازه‌گیری کنید.

ساعت های هوشمند مناسب: ویژگی های کلیدی که باید به دنبال آنها باشید

ساعت های هوشمند در طول زمان تکامل یافته اند. با گذشت سال ها، ویژگی های بیشتری برای بهبود عملکرد این دستگاه ها اضافه می شود.

می توانید ساعت های هوشمند مردانه، زنانه و کودکان را پیدا کنید. اگر برای شوهر، دوست یا پدرتان یک نمونه می‌خرید، باید به سبک زندگی آنها فکر کنید.

برخی از ساعت ها هستند که مسافت و سرعت را ردیابی می کنند، در حالی که برخی دیگر برای ماجراجویی در آب ساخته شده اند.

در صورتی که در انتخاب ساعت هوشمند مشل دارید، می توانید ویژگی های اساسی که یک ساعت هوشمند برای یک مرد باید داشته باشد را در نظر بگیرید.

 

 

نکات مهم هنگام خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند

  • سازگاری با تلفن های همراه: با اینکه ساعت های هوشمند بسیار قدرتمندی امروزه در بازار به چشم می آیند و می توانند بدون اتصال و سازگاری با تلفن های همراه، برای صاحبان خود کلی کارایی داشته باشند؛ اما فراموش نکنید که همیشه برای یک واچ هوشمند بهتر است که بصورت سازگار و مناسب با تلفن همراه عمل کند که در این بین نیز همخوانی مدل و برند ساعت و مچ بند هوشمند مورد نظر شما با مدل و برند تلفن همراهی که از آن بصورت روزانه استفاده می کنید، بسیار مهم و حائز اهمیت است.
  • نوتیفیکیشن و هشدارهای ساعت هوشمند: همیشه به هنگام خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند حواستان باشد که گجت مورد نظرتان حتما از اغلب نوتیفیکیشن ها و همچنین هشدارهای گوناگون نظیر: آلارم تماس های ورودی، دریافت پیام، گرفتن پیغام در هر کدام از شبکه های اجتماعی و غیره برخوردار باشد؛ چرا که این مورد یک ویژگی مهم برای ساعت های هوشمند با کیفیت تلقی می شوند.
  • صفحه نمایش: خریداران عزیز توجه داشته باشد امروزه اغلب ساعت های هوشمند از نمایشگرهای LED بسیار باکیفیتی برخوردار هستند که با رنگی نشان دادن اطلاعات بر روی خود سبب جلب توجه شما عزیزان خواهند شد.
  • تم و تصویر پس زمینه در واچ هوشمند: از مهمترین تفاوت های ساعت های هوشمند با دیگر ساعت های مچی و کاملا معمولی که اغلبمان از آن ها استفاده می کنیم، داشتن تم ها و تصاویر جذاب و متعدد برای انتخاب به عنوان تم اصلی این نوع از گجت های هوشمند بحساب آورده می شود که قطعا سبب زیبایی و غیر تکراری شدن نمای کلی آن ها برایتان می گردد.
  • برنامه ها و امکانات: یادتان باشد هدف از داشتن یه ساعت و یا مچ بند هوشمند، خارج نکردن گوشی از جیب و دستیابی در کوتاه ترین زمان ممکنه به تمام اطلاعاتی است که درون تلفن همراه شما قرار گرفته است. در بین تمام واچ های هوشمند فعلی دنیا این اپل واچ است که به سبب برخورداری از ۲۰ هزار برنامه و اپلیکیشن کاربردی در رده نخست این فهرست قرار گرفته است و شما می توانید با نصب هر یک از برنامه های دلخواهتان بر روی گچت هوشمند و سبکتان از آن استفاده نمایید.
  • دوستان عزیز توجه داشته باشید چنانچه با هدف ورزش و تحرک قصد استفاده از این گجت ها را کرده اید، بایستی گجت شما حداقل از برنامه هایی همچون: شمارش ضربان قلب، مسافت طی شده، کالری مصرف شده و غیره برخوردار باشد. لازم به ذکر است نصب و داشتن برنامه GPS بر روی یک واچ هوشمند، نشان از حداقل ظرفیت و قدرت آن گجت هوشمند بحساب می آید.
  • طول عمر و شارژ باتری: دقت داشته باشید که به دنبال خرید چه نوع ساعت هوشمندی هستید؟ ساعت هایی که از صفحات بزرگ و رنگی برخوردار هستند، معمولا زودتر از سایر مدل های دیگر شارژشان تمام می شود و شما بایستی بطور میانگین هر یک روز در میان باتری آن را شارژ نمایید.
  • قیمت ساعت هوشمند: فراموش نکنید که قیمت هر چیزی بسته به امکانات و جنس متریالی است که در ساخت آن به کار رفته است و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید یک ساعت و یا مچ بند هوشمند ابتدا کمی در خصوص نوع نیازها و انتظاراتی که از این قبیل گجت های هوشمند و همیشه همراه دارید، فکر کنید!

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید ساعت هوشمند مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ ساعت هوشمند ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. همه این ساعت های هوشمند از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره ساعت به دست بیاورید.

بررسی قیمت برای راهنمایی خرید ساعت هوشمند

مارک‌های قدیمی که سال‌هاست ساعت‌های هوشمندی تولید می‌کنند، معمولاً گران‌تر هستند. به همین دلیل آنها قیمت‌های بالاتری را برای محصولات خود تعیین می‌کنند. امکانات بیشتر و بهتر نیز قیمت آن را افزایش می‌دهد. به‌عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک ساعت هوشمند ساده خریداری کنید که سیم‌کارت نداشته باشد، مطمئناً ارزان‌تر خواهد بود. البته خرید ساعت هوشمند که سیم کارت نداشته باشد ممنوع شده است. دلیل آن ضررهایی هست که برای بدن انسان دارد. در این صورت داشتن سیم کارت هم تاثیر زیادی در قیمت ندارد. زیرا با بلوتوث هم در بهترین ساعتهای هوشمند امروزی می توانید برقراری تماس را انجام دهید.


ساعت هوشمند کاسینا مدل V8 به صورتی طراحی شده تا برای تمام سلایق انتخاب مناسبی باشد. این مدل فرم صفحه گرد دارد. این طراحی کلاسیک باعث شده تا این مدل برای آقایان و خانم‌ها در هر سنین مناسب باشد. این ساعت هوشمند از نظر اقتصادی ...
 

ساعت هوشمند مدل G12



 

  • وزن 50 گرم
  • فرم صفحه مربع
  • منبع شارژ کابل MICRO USB
  • توضیحات سازگاری سازگاری با تمام گوشی های اندروید و IOS قابلیت نصب از طریق بلوتوث
  • اندازه صفحه نمایش بر اساس اینچ 1.3 اینچ
  • نوع صفحه نمایش اصلی TFT
  • نوع قفل بند مغناطیسی
  • رنگ بند مشکی
  • جنس بند فلز
  • جنس شیشه معدنی
  • ابعاد قاب 11 × 41 × 40 میلی‌متر
  • نوع کاربری ورزشی , روزمره
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • ظرفیت باتری 110 میلی آمپر ساعت
  • جنس بدنه فلز
  • سیستم عامل iOS , اندروید
  • حس‌گرها حسگر شتاب سنج (Accelerometer) , گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • فناوری‌های مکان‌یابی GPS
  • هشدار ها تماس‌ها (با نمایش نام یا شماره‌ی تماس‌گیرنده)
  • پشتیبانی از شبکه های اجتماعی
  • اعلان اپلیکیشن‌های مختلف

 

ساعت هوشمند نیا مدل DZ09




 

ساعت هوشمند جی تب مدل W201



 

  • وزن 52 گرم
  • جنس شیشه معدنی
  • هشدار ها - قابلیت نمایش اعلان‌های مختلف پیامک، تماس، تمام شبکه ها‌ی اجتماعی
  • - هشدار زنگ
  • منبع شارژ - درگاه USB
  • توضیحات کارت حافظه - پشتیبانی کارت حافظه تا 32 گیگابایت
  • سایر مشخصات سخت افزاری - سیستم عامل جاوا
  • توضیحات سازگاری - سازگار با گوشی‌های اندرویدی دارای اندروید نسخه‌ی 4.3 یا بالاتر
  • - سازگاری با سیستم عامل IOS به صورت محدود (محدود به تماس و مشاهده مخاطبین)
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش 169 پیکسل بر اینچ
  • اندازه صفحه نمایش بر اساس اینچ 1.54 اینچ
  • نوع صفحه نمایش اصلی IPS LCD
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • رنگ بند مشکی
  • جنس بند سیلیکون
  • فرم صفحه مستطیل
  • ابعاد قاب 12 × 39 × 55 میلی‌متر
  • نوع کاربری ورزشی , روزمره
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • پردازنده MTK6261D
  • ظرفیت باتری 380 میلی آمپر ساعت
  • جنس بدنه پلاستیک
  • حس‌گرها حسگر شتاب سنج (Accelerometer) , گام شمار
  • توضیحات دوربین - دارای دوربین VGA
  • قابلیت‌های تبلت سیم کارت
  • قابلیت های ویژه - کنترل پخش موزیک و دوربین گوشی (ریموت کنترل برای عکس)
  • - مجهز به گام‌شمار دستی
  • - دارای تقویم
  • - دارای QR-Code برای اسکن و یافتن سریع‌تر اپلیکیشن روی گوشی
  • - امکان شماره گیری تلفن و پاسخگویی به تماس های دریافتی (با سیم کارت داخلی ساعت و با اتصال به تلفن همراه)

 

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT




 

ساعت هوشمند مدل dz09




 

ساعت هوشمند آمازفیت Nexo




 

ساعت هوشمند مدل X6a



 

  • وزن 50 گرم
  • فرم صفحه گرد
  • هشدار ها هشدار عدم تحرک
  • هشدار دریافت تماس
  • هشدار دریافت پیام
  • هشدار دریافت پیام از شبکه های اجتماعی
  • منبع شارژ پین داکت اهنربایی
  • توضیحات سازگاری سازگار با سیسم عامل اندروید از ورژن 4.3 به بالا
  • سازگار با IOS از ورژن 8.3 به بالا
  • نوع صفحه نمایش اصلی LCD
  • نوع قفل بند کلیپسی
  • جنس بند فلز
  • جنس شیشه معدنی
  • قطر قاب 10 میلی‌متر
  • حس‌گرها ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب
  • ابعاد قاب 10*40*40 میلی‌متر
  • نوع کاربری ورزشی , رسمی , روزمره
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • ظرفیت باتری 110 میلی آمپر ساعت
  • جنس بدنه فلز
  • سیستم عامل iOS , اندروید
  • قابلیت های ویژه دارای اتو لایت ( روشن شدن صفحه با حرکت دست به سمت بالا )
  • کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست
  • شمارش گام‌ها
  • محاسبه‌ی مسافت طی شده
  • ذخیره‌ی مسیر طی شده
  • محاسبه‌ی کالری مصرف شده
  • قابلیت تعیین اهداف روزانه
  • پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی
  • پایش وضعیت خواب
  • امکان تنظیم یادآور
  • هشدار عدم تحرک
  • یادآوری جهت مصرف دارو
  • قابلیت تعویض بند

 

ساعت هوشمند کاسینا مدل V8


ساعت هوشمند کاسینا مدل V8 به صورتی طراحی شده تا برای تمام سلایق انتخاب مناسبی باشد. این مدل فرم صفحه گرد دارد. این طراحی کلاسیک باعث شده تا این مدل برای آقایان و خانم‌ها در هر سنین مناسب باشد. این ساعت هوشمند از نظر اقتصادی برای افرادی که قصد تهیه ساعت هوشمند با امکانات دارند مناسب است. این مدل به صفحه نمایش رنگی و لمسی مجهز شده است. شما از طریق بلوتوث قادر هستید این مدل را به گوشیتان متصل کرده و از امکانات آن بهره ببرید. این مدل به شما قابلیت استفاده از سیم‌کارت را می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این کالا، تماس‌ها و پیام‌هایتان را بررسی کنید. این محصول برای شارژ درگاه microUSB دارد. یکی از ویژگی‌های این مدل قابلیت استفاده ساعت به عنوان ریموت برای دوربین گوشیتان است. باتری که برای این ساعت هوشمند استفاده شده ظرفیت 380میلی آمپری دارد. ساعت هوشمند کاسینا مدل V8 برای افرادی که قصد تهیه ساعت هوشمند که امکان نصب سیم‌کارت را هم داشته باشد گزینه مناسبی است.

 

  • وزن 62.2 گرم
  • قابلیت‌های تبلت سیم کارت
  • حس‌گرها گام شمار
  • جنس بدنه پلاستیک , فلز
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • نوع کاربری ورزشی , روزمره
  • ابعاد قاب 45 × 45 میلی‌متر
  • قطر قاب 45 میلی‌متر
  • فرم صفحه گرد
  • جنس بند لاستیک
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • توضیحات سازگاری سازگار با گوشی هوشمند
  • قابلیت های ویژه دارای مانیتورینگ خواب
  • قابلیت تبدیل ساعت به ریموت دوربین گوشی
  • مجهز به تقویم
  • قابلیت پاسخگویی و برقرار کردن تماس

 

ساعت هوشمند مدل DZ09



 

  • وزن 51 گرم
  • قطر قاب 50 میلی‌متر
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش 240×240 پیکسل بر اینچ
  • اندازه صفحه نمایش بر اساس اینچ 1.54 اینچ
  • نوع صفحه نمایش اصلی TFT
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • جنس بند لاستیک
  • جنس شیشه Ion-X Glass
  • فرم صفحه مستطیل
  • نوع کاربری ورزشی , رسمی , روزمره
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • پردازنده MTK6261
  • جنس بدنه پلاستیک , فلز
  • سیستم عامل iOS , اندروید
  • حس‌گرها گام شمار
  • قابلیت‌های تبلت سیم کارت
  • توضیحات سازگاری سازگار با اندروید 4.3 و بالاتر

 

ساعت هوشمند مدل SW170


  • ضد آب

 

  • حس‌گرها ژیروسکوپ , گام شمار , شمارش ضربان قلب , فشارسنج
  • سایر مشخصات صفحه نمایش صفحه نمایش با کیفیت Full HD
  • جنس بدنه پلاستیک
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • نوع کاربری ورزشی , رسمی , روزمره
  • فرم صفحه مربع
  • توضیحات جنس بدنه پلاستیک و آلومینیوم با آلیاژها مخصوص
  • جنس بند سیلیکون
  • نوع قفل بند سگکی ساده
  • توضیحات سازگاری اتصال بدون محدودیت به اندروید و IOS
  • قابلیت های ویژه - اتصال بدون محدودیت به اندروید و IOS
  • - نمایش اعلان تماس و پیام ها
  • - ضد آب دارای تاییدیه IP67
  • - نمایش تمامی اعلان های تلگرام، اینستاگرام و ...
  • - نگه داری شارژ استند بای 7 روزه
  • - دارای سنسور چرخش مچ
  • - سنسور ضربان قلب
  • - سنسور فشار خون دقیق
  • - سنسور گام شمار
  • - سنسور کالری سنج
  • - سنسور اکسیژن خون
  • - سنسور کیفیت خواب
  • - سنسور ضد سرقت
  • - دارای ریموت تماس
  • - برنامه سلامت هفتگی
  • - بند فلزی محبوب میلانس

 

ساعت هوشمند مدل D18




 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS GLOBAL




 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi band 4


جزییات

مشخصات و عملکرد ساعت هوشمند می بند 4 شیائومی:

پرطرفدار، مقرون به صرفه و حرفه‌ای.

همونطور که میدونید ساعت می بند 4 از برند شیائومی محصول جدید این کمپانی است که به خاطر قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع و متفاوتی که دارد به  یکی از مدل‌های پرطرفدار، مقرون به صرفه و حرفه‌ای ساعت‌های هوشمند شیائومی تبدیل شده است. این ساعت در مقایسه با مدل قدیمی‌تر خود یعنی می بند 3 از صفحه نمایش بزرگتر 0.95 اینچی و رنگی با تم‌های متنوع برخوردار است که جذابیت زیادی به ساعت بخشیده است. صفحه نمایش می بند 4 از نوع OLED با میزان نور قابل تنظیم بوده و در نور زیاد کاملا واضح و قابل رویت است. جنس این صفحه نمایش از شیشه حرارت‌دیده، ضد خط و خش و اثرانگشت و جنس بدنه محصول از نوع پلی‌کربنات است.

بند این ساعت هوشمند از نوع ترموپلاستیک پلی‌یورتان با پهنای 18 میلی‌متر است که از 155 تا 216 میلی‌‌متر دور مچ دست را پوشش میدهد. سنسور سه‌گانه می بند 4 شیائومی به شما این اجازه را میدهد که تعداد گام‌ها، ضربان قلب، کیفیت خواب و فاکتورهای زیاد دیگری را بررسی کنید و هنگام انواع ورزش‌ها و حتی ورزش‌های آبی فعالیت بدنی خود را آنالیز کنید. قابلیت اتصال می بند 4 به ios 9 به بالا و اندروید 4.4 به بالا نیز این امکان را فراهم میکند که تمام این آنالیزها، تنظیمات، اطلاعات دستگاه و... را روی گوشی خود مشاهده کنید. 

اگر بخواهیم به طور دقیقتر می بند 4 را بررسی کنیم باید بگوییم که در زمینه بسیار زیادی از این ساعت میتوان استفاده کرد و نتایج دقیقی از آنالیزها و بررسی‌های آن به دست آورید. این زمینه‌های شامل موارد زیر میشوند:

عملکردهای ورزشی شامل حالت‌های تردمیل، تمرینات، دو، دوچرخه‌سواری و شنا میشود و که میتواند تعداد گام‌ها، میزان کالری مصرف‌شده و مسافت طی شده را اندازه‌گیری کند.

در زمینه سلامتی بدن، می بند 4 قادر به بررسی ضربان قلب هنگام خواب یا در طول روز بوده و میتواند یک چارت از ضربان‌های قلب ثبت شده در طول روز، به شما ارائه دهد. همچنین شما میتوانید با بستن می بند 4 در هنگام خواب کیفیت خواب خود را نیز بررسی کنید و روند بهبود خواب خود را زیر نظر داشته باشید.

ویژگی‌های جذاب دیگر می بند 4 شامل: آلارم، تم‌های مختلف صفحه نمایش، قفل صفحه نمایش ساعت، تایمر، کرنومتر، بررسی اعلان‌های موبایل، تماس‌های ورودی، اعلان‌های برنامه‌های موبایل و تقویم، پیش‌بینی آب و هوا،‌ قابلیت پیدا کردن گوشی حتی در حالت بی صدا و کنترل موزیک موبایل میشود.

ویژگی‌ها:

  • آنالیز فعالیت‌های بدنی هنگام ورزش، شنا، دوچرخه سواری، دو، پیاده روی
  • آنالیز ضربان قلب هنگام استراحت یا در طول روز
  • آنالیز کیفیت خواب
  • امکان تنظیم آلارم
  • دارای قفل صفحه نمایش
  • دارای تایمر یا کرنومتر
  • بررسی اعلان‌های گوشی موبایل مانند پیام‌ها و تماس‌های ورودی، تقویم و کنترل موزیک موبایل
  • پیش بینی آب و هوا
  • امکان پیدا کردن گوشی حتی در حالت بی صدا
  • صفحه نمایش 0.95 اینچی با تم‌های مختلف رنگی
  • صفحه OLED از جنس شیشه حرارت دیده و ضد خط و خش و اثرانگشت
  • بند 18 میلی‌‌متری قابل پوشش برای مچ‌های با سایز 155 تا 216 میلی‌متر
  • ضد آب تا عمق 50 متری و به مدت 60 دقیقه
  • باتری 135 میلی‌آمپری با قابلیت نگهداری شارژ تا 20 روز
  • قابل اتصال به سیستم عامل‌های IOS9 به بالا و اندروید 4 به بالا
  • ساخت کشور چین
  • گارانتی: 18 ماه

 

اطلاعات اضافی

کد کالاxiaomi-mi-band-4
برندشیائومی-xiaomi

 

ساعت هوشمند مدل x6



 

  • وزن 65 گرم
  • توضیحات جنس بدنه جنس بدنه تیتانیوم ضد حساسیت به رنگ سفید
  • قابلیت های ویژه سینک تماس ( قابلیت پاسخگویی و رد تماس و شماره گیری)
  • مشاهده پیام های بلوتوثی
  • قابلیت خاموش و روشن شدن بلوتوث
  • مشاهده سابقه تماس های بلوتوثی(تماس های از دست رفته،تماس های دریافتی و خروجی،زمان تماس،
  • اعلان توتیفیکشن پیامک ها و شبکه های اجتماعی
  • ریموت دوربین گوشی
  • ضد سرقت دو طرفه
  • هشدار وضعیت سکون
  • گام شمار(خودکار) محاسبه مسافت طی شده و و میزان کالری مصرفی
  • پایش کیفیت خواب
  • دارای QR جهت پیدا کردن سریع اپلیکشن مورد نیاز ساعت
  • الارم،تقویم،فایل منیجر
  • پخش کننده موزیک ساعت و گوشی ( ریموت موزیک پلیر گوشی)
  • دوربین
  • ویور عکس
  • قابلیت ضبط صدا
  • هشدار ها - با در نظر گرفتن هشدار سازمان جهانی مبنی بر استفاده از سیمکارت در ساعت های هوشمند و مضرات آن و تاثیرات منفی دیتا برسیستم عصبی و گردش خون با توجه به محل قرار گیری ساعت بر روی مچ دست به مدت طولانی، گروه شیدتگ بر طبق آرمان های خود عمل کرده و ساعت‌های هوشمند خود را بدون ماژول سیم‌کارت عرضه می‌کند‏.‏ همچنان که شرکت‌های برند مثل سامسونگ و اپل نیز ساعت های بدون قابلیت نصب سیمکارت به بازار عرضه می کنند‏.‏ شایان ذکر است ارتباط بلوتوثی ساعت و گوشی همراه جوابگوی کلیه نیازهای کاربر خواهد بود‏.‏
  • -زمان شارژ کامل برای اولین بار بین یک تا دو ساعت می باشد
  • منبع شارژ کابل شارژر معمولی
  • توضیحات کارت حافظه پشتیبانی تا 32 گیابایت
  • سایر مشخصات سخت افزاری 128 مگا بایت حافظه داخلی
  • توضیحات سازگاری سازگار با اندروید 4.3 و بالاتر
  • اندازه صفحه نمایش بر اساس اینچ 1.54 اینچ
  • نوع صفحه نمایش اصلی TFT
  • نوع قفل بند سگکی قلاب‌دار
  • رنگ بند سفید
  • جنس بند سیلیکون
  • فرم صفحه مستطیل
  • قطر قاب 40 میلی‌متر
  • ابعاد قاب 48 میلی‌متر
  • نوع کاربری ورزشی , رسمی , روزمره
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • پردازنده MTK6260
  • ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعت
  • جنس بدنه فلز
  • توضیحات دوربین دوربین تا 0.3 مگا پیکسل
  • عرض قاب 15 میلی متر
  •  
وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 3:05

کیسه خواب

 

انتخاب و خرید کیسه خواب مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این شاخص ها توجه به آب و هوای مقصد و همچنین فصل سفر است. برای مثال کیسه خواب مناسب سفرهای جنگلی سبکتر از کیسه خواب های مناسب کوهنوردی است و یا کیسه خواب مناسب زمستان دارای الیاف متفاوت و ضخامت بیشتری نسبت به کیسه خواب مناسب تابستان است. 

بنابراین برای اینکه بتوانید یک کیسه خواب مناسب را انتخاب نمایید، همچون دیگر وسایل کوهنوردی بایستی اطلاعاتی پایه در رابطه با این محصول داشته باشید. در این مقاله از مجله کوهسایت نکاتی مفید به عنوان راهنمای خرید شرح داده شده است.

دمای کیسه خواب

"خرید

 برخلاف تصور عموم کیسه خواب گرما تولید نمی کند، بلکه گرمای بدن را حفظ می کند. از طرفی دیگر یک کیسه خواب همه کاره برای تمام فصول وجود ندارد. شما باید با توجه به تحمل دمایی بدن خود و همچنین فصل سفر نوع مناسب را انتخاب کنید. 

معمولا بر روی کیسه های خواب سه بازه دمایی درج می شود که معنای هر کدام به شرح زیر است:

  • Risk range: دمایی است که بدن شما در آن ایمن نیست و به طور کامل دمای بیرون را حس می کند.
  • Transition range: دمایی است که بدن شما به مقدار خیلی کم دمای محیط را احساس می کند.
  • Comfort range: دمایی کاملا ایمن است که به هیچ عنوان متوجه دمای محیط نخواهید شد.

کیسه خواب های تابستانی به گونه ای هستند که فرد در آنها می‌تواند دمای محیط ۱۰ تا ۳۵ درجه را تحمل کند. کیسه خواب های زمستانی نیز شرایطی را فراهم می کنند که فرد بتواند دمای محیط ۱۰ درجه و پایین تر را تحمل کرده و خواب راحتی داشته باشد.

 

خرید کیسه خواب با توجه به اندازه

اندازه کیسه های خواب بر روی آنها درج می‌شود و معمولا در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ ساخته می شوند. کیسه خواب ها بر این اساس که تک نفره یا دو نفره و همچنین مردانه یا زنانه هستند اندازه های متفاوتی  دارند. در مورد انتخاب کیسه خواب بر اساس جنسیت بهتر است ابتدا به سایز و فرم بدن خود توجه کنید. برای مثال ممکن است مردی جثه ظریف و کوچکی داشته باشد که در این صورت کیسه خواب زنانه برای اون مناسب است و بالعکس.

 

خرید کیسه خواب با توجه به شکل

"خرید

کیسه های خواب متناسب با شکل بدن ساخته می شود. رایج ترین آن ها فرمی مستطیلی است که فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. اما اتلاف انرژی در آنها بالاست و همچنین به دلیل بزرگ بودن، وزن بیشتری دارند. کیسه خواب های مومیایی اطراف بدن شما را به طور کامل احاطه می کند. به همین دلیل اتلاف انرژی کمتر و تحمل دمایی بالاتری را به شما می دهد. همچنین وزن و حجم آن کمتر است و برای  پیاده روی های طولانی مناسب است. در کیسه خواب های بشکه ای قسمت شانه عریض تر و قسمت پاها پهنای کمتری دارد. این مدل نیز اتلاف انرژی کمی دارد و در صورتی که در کیسه های مستطیلی و مومیایی احساس راحتی نمی کنید، این گزینه قطعا برایتان مناسب خواهد بود.

در نظر گرفتن وزن کیسه خواب

"خرید

وزن کیسه خواب حتما باید سبک باشد تا طی مسیر شما را خسته نکند. همچنین با امکان بسته بندی قابلیت قرار گرفتن در کوله پشتی را داشته باشد.

 

الیاف درون کیسه خواب

برای پر کردن درون کیسه خواب از الیاف مصنوعی و یا پر استفاده می شود. منظور از الیاف مصنوعی پلی استر است که استفاده بیشتری دارد. پلی استر برای مکان های خیس و مرطوب مناسب است و عایق خوبی در برابر سرما است. اما ایراد آن سنگین و حجیم کردن کیسه خواب است.

پر وزن و حجم کمی دارد، دوام آن بیشتر است و عملکرد آن در هوای خشک و سرد مناسب است. اما نیاز به مراقبت بیشتری دارد و برای مکان های مرطوب مناسب نیست.

 

توجه به زیپ کیسه خواب

"خرید

زیپ مهمترین بخش کیسه خواب است، زیرا اگر خراب شود کارایی کیسه خواب یعنی حفظ گرمای بدن نیز از دست می رود. در هنگام خرید کیسه خواب به محل قرارگیری زیپ دقت کنید. برای افراد چپ دست بهتر است که زیپ در قسمت چپ کیسه تعبیه شده باشد و بالعکس. 

کیسه خواب های دو زیپه نیز وجود دارد که در فصول گرم سال می توانید با باز کردن زیپ پایین، امکان برقراری جریان هوا و جلوگیری از تعریق پاها را فراهم کنید.

دیگر نکات خرید کیسه خواب

علاوه بر موارد فوق در هنگام خرید کیسه خواب بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • انتخاب رنگ کیسه خواب اگرچه یک سلیقه ای است اما بهتر است تیره باشد. زیرا رنگ های روشن خیلی زود کثیف شده و ظاهر خوشایندی نخواهد داشت.
  • اغلب کیسه های خواب به صورت ضدآب طراحی می‌شوند، اما انواع معمولی نیز وجود دارد که قیمت آنها پایین تر است.
  •  برخی از کیسه های خواب قابلیت تبدیل به کاپشن را دارند.
  •  همچنین ممکن است مجهز به پشه بند و یا چراغ قوه داخلی باشند.

کیسه خواب را می توانید از فروشگاه های لوازم کمپینگ و کوهنوردی تهیه کنید. برای انتخاب یک کیسه خواب بادوام و باکیفیت بهتر است سراغ فروشگاه هایی بروید که برند های معتبر را عرضه می کنند.

از جمله این مراکز، فروشگاه کوهسایت است که با سابقه فعالیت طولانی در حوزه فروش محصولات کمپینگ و کوهنوردی می تواند اطلاعات مناسبی را به عنوان راهنمای خرید در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید کلیه محصولات کوهسایت را در وب سایت این فروشگاه مشاهده و خرید خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام دهید.


شرکت Pekynew ( کله گاوی ) به طور مداوم در حال تولید ملزومات کوهنوردی و کوهپیمایی می باشد. کیسه خواب 700N  تولید شرکت کله گاوی میباشد. این محصول  از جنس نایلون بسیار سبک و مقاوم بوده که باعث شده وزن کلی تمامی کیسه خواب ها بسیار پای...
 

کیسه خواب نیچرهایک مدل Cloak



 

  • ابعاد 10×140×200 سانتی‌متر
  • وزن 800 گرم
  • جنس داخلی نایلون
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ دو طرف
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • اندازه متوسط
  • جنس رویه نایلون
  • محدوده دمایی عملکرد 10 سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 5 سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 34x19 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات نوع پوشش: الیاف تو خالی

 

کیسه خواب کمپ مدل لایت پیک


  • وزن کم
  • حجم کم
  • جنس مرغوب
  • ظاهری زیبا

 

  • ابعاد 210 × 50 × 80 سانتی‌متر
  • وزن 900 گرم
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از راست
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • محدوده دمایی عملکرد -5 سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده -15 سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 18 × 18 × 36 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات این کیسه خواب برای تابستان بسیار مناسب است

 

کیسه خواب پکینیو مدل 700n


شرکت Pekynew ( کله گاوی ) به طور مداوم در حال تولید ملزومات کوهنوردی و کوهپیمایی می باشد. کیسه خواب 700N  تولید شرکت کله گاوی میباشد. این محصول  از جنس نایلون بسیار سبک و مقاوم بوده که باعث شده وزن کلی تمامی کیسه خواب ها بسیار پایین باشد. در این کیسه خواب از پر غاز استفاده شده است .آستری کیسه خواب از جنس نایلون می باشد. دمای Extreme با احتیاط تعیین گردیده و کیسه خواب ها کاملا قابل استفاده در برنامه های زمستانی می باشد. زیپ ها از جنس YKK ژاپنی استفاده شده است. کیسه خواب های زمستانی کله گاوی از لحاظ کیفی قابل رقابت با برندهای معروف می باشند و تولید در کارخانه ای صورت گرفته که کارهای اروپایی تولید می گردد.

  • وزن کم

 

  • ابعاد 220 × 80 × 50 سانتی‌متر
  • وزن 1300 گرم
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش پر
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از چپ
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • محدوده دمایی عملکرد 10- سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 18- سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 35 × 20 × 20 سانتی‌متر

 

کیسه خواب لافوما مدل Yukon 5 Degree LD



 

  • ابعاد 200 * 80 سانتی‌متر
  • وزن 1260 گرم
  • نحوه بسته شدن کاور زیپ
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از چپ
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • محدوده دمایی عملکرد 4 سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 9- سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 37 * 20 * 20 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات وزن: 1260 گرم
  • ابعاد در حالت باز: 200 در 80 سانتیمتر
  • ابعاد در حالت بسته و درون کیف: 37 در 20 سانتیمتر
  • جنسیت مورد استفاده: زنانه (LD)
  • نوع کیسه خواب به لحاظ شکل ظاهری: مومیایی (غیر مستطیلی)
  • رنگ کیسه خواب: نارنجی
  • رنگ کیف: شیری-نارنجی
  • محدوده دمایی:
  • Comfort: معادل 9 درجه سانتیگراد
  • Transition: معادل 4 درجه سانتیگراد
  • Extreme: معادل 9- درجه سانتی گراد
  • جنس لایه بیرونی: Polyester 290T with water-repellent finish
  • جنس لایه داخلی: Polyester 290T with water-repellent finish
  • محتویات: الیاف – 170 گرم synthetic Solid Fiber
  • دارای قابلیت کشسانی بالا در بخش پا
  • دارای جیب داخلی
  • دارای زیپ دو طرفه

 

کیسه خواب نوزادی - ارکسترا




 

کیسه خواب نیچرهایک مدل ML150 Mummy



 

  • ابعاد 220x83x20 سانتی‌متر
  • وزن 1100 گرم
  • اندازه متوسط
  • جنس داخلی پلی‌استر
  • نوع پوشش الیاف
  • جنس رویه نایلون
  • ظرفیت یک نفره
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از راست
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 4 سانتی‌گراد
  • محدوده دمایی عملکرد 9 سانتی‌گراد
  • سایر توضیحات جنس رویه: نایلون ضدآب 40D 300T
  • جنس داخلی: پلی استر 240T
  • نوع پوشش: 150g-m2 پنبه ابریشم مصنوعی
  • اندازه بسته: 33x17 سانتی متر

 

کیسه خواب لافوما مدل Yukon 0 Degree



 

  • ابعاد 220 * 80 سانتی‌متر
  • وزن 1560 گرم
  • نحوه بسته شدن کاور زیپ
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از چپ
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • محدوده دمایی عملکرد 1 سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 12- سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 40 * 21 * 21 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات رنگ جلوی کیسه خواب: سبز
  • نوع کیسه خواب از نظر طراحی: مومیایی (غیر مستطیلی)
  • ابعاد کیسه خواب در حالت باز: 220 در 80 سانتیمتر
  • ابعاد کیسه خواب داخل کیف: 40 در 21 سانتیمتر
  • جنس لایه بیرونی: پلی استر 190T و نیز water-repellent finish
  • جنس لایه داخلی: پُلی کتان (Polycotton)
  • جنس محتویات: 250 گرم الیافِ SolidFiber
  • محدوده دمایی:
  • Comfort: معادل 7 درجه سانتیگراد
  • Transition: معادل 1 درجه سانتیگراد
  • Extreme: معادل 12- درجه سانتیگراد
  • دارای قابلیت کشسانی بالا در بخش پا
  • جنسیت مورد استفاده: زن و مرد
  • دارای یک جیب داخلی
  • مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ و طبیعت گردی

 

کیسه خواب مدل KANTAL


  • ضد آب
  • حجم کم
  • جنس ضخیم و محکم
  • دارای قابلیت آزادی حرکت پاها

 

  • ابعاد 2.10*85*60 سانتی‌متر
  • وزن 1500 گرم
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از راست
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • محدوده دمایی عملکرد 5- الی 12- سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده منفی 12 سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 35 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات جنس ضخیم و کاملا ضد آب
  • مناسب تا دمای منفی 12
  • سایز قد کیسه :2.10
  • سایز دمپا کیسه : 60
  • سایز سرشانه: 85

 

کیسه خواب کد 1013



 

  • ابعاد 220x74x5 سانتی‌متر
  • وزن 1500 گرم
  • جنس داخلی پلی‌استر
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از راست
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • اندازه بزرگ
  • جنس رویه پلی‌استر
  • محدوده دمایی عملکرد 5- سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 5- سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 42x25x25 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات دارای دو جیب در کنار
  • قابل استفاده تا منفی 5 درجه سانتی‌گراد
  • مقاوم در برابر باد
  • دارای زیپ دو طرفه
  • دارای کلاه
  • دارای کیف حمل
  • سبک و مقاوم

 

کیسه خواب ردکمپ مدل G300



 

  • ابعاد 210*90*2.5 سانتی‌متر
  • وزن 1500 گرم
  • جنس داخلی پلی‌استر
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از راست
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • جنس رویه پلی‌استر
  • محدوده دمایی عملکرد 5- سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 15- سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 40*24*24 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات جنس ضخیم و کاملا ضد آب
  • مناسب تا دمای منفی 15
  • سایز قد کیسه :2.10
  • سایز دمپا کیسه : 55
  • سایز سرشانه: 90
  • دارای دو سری زیپ جهت افزایش قابلیت دسترسی
  • دارای یک زیپ دوطرفه جهت باز کردن و بستن کیسه خواب از داخل و یا خارج آن
  • دارای یک بند قابل تنظیم در قسمت کلاهک کیسه خواب
  • دارای یک کاور مخصوص با سه ردیف بند فشرده سازی
  • فوق العاده سبک و کم حجم.

 

کیسه خواب کنتال مدل kangaroo



 

  • ابعاد 200x85x10 سانتی‌متر
  • وزن 1600 گرم
  • جنس داخلی پلی‌استر
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از راست
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • اندازه بزرگ
  • جنس رویه پلی‌استر
  • محدوده دمایی عملکرد 2- سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 2- سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 50×25×25 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات کاملا ضد آب
  • تولید شده از پارچه سه لایه گورتکس کره ای جهت افزایش دما
  • مقاوم در برابر پارگی
  • comfort- دمای راحتی : 6-
  • Extreme- دمای نهایی : 12- در پناهگاه
  • سایز قد کیسه :200 سانتی متر
  • سایز دمپا کیسه : 60 سانتی متر
  • سایز سرشانه: 85 سانتی متر
  • سایز زیرانداز :85x200 سانتی متر
  • قد مناسب:حداکثر 190سانتی متر

 

کیسه خواب فتانت مدل IGD R1



 

  • ابعاد 220x20x10 سانتی‌متر
  • وزن 300 گرم
  • جنس داخلی پلی‌استر
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از راست
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • اندازه بزرگ
  • جنس رویه نایلون
  • محدوده دمایی عملکرد 5+ سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 16- سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 20 × 22 × 29 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات کاور کیسه خواب ضد آب است.
  • نحوه بسته شدن : زیپ - بند - چسب
  • حمل راحت

 

کیسه خواب گاندو مدل GWS-3103



 

  • ابعاد 5*75*195 سانتی‌متر
  • وزن 1500 گرم
  • جنس داخلی نایلون
  • نحوه بسته شدن کاور زیپ
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از راست
  • ظرفیت یک نفره
  • جنس رویه نایلون
  • محدوده دمایی عملکرد 15 سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده 10 سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 25 * 25 * 40 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات - داراي کلاه
  • - نهایت دمای قابل استفاده تا 3 درجه سانتی‌گراد
  • - مناسب فصول معتدل
  • - رویه 100 درصد از پلی‌استر مقاوم در برابر پارگی(Rip-stop)
  • - آستر داخلی از پلی‌استر
  • - دارای عایق پلی‌استر
  • - مناسب برای افراد تا قد تا 195 سانتی‌متر
  • - عرض قسمت شانه برابر با 75 سانتی‌متر
  • - عرض قسمت پا برابر 75 سانتی‌متر
  • - دارای کیف حمل

 

کیسه خواب دیوتر مدل Light Peak


کیسه خواب LIGHT PEAK یکی از محصولات پرطرفدار و مورد نیاز برای کوهنوردان و طبیعت گردان کیسه خواب است و کیسه خوابی سبک و کم حجم می تواند همراه مناسبی برای اردوهای ماجراجویانه و سفر های کوهنوردی باشد. تخت خوابی ک بسیار نرم و گرم است با وزن قابل حمل و حجم بسته بندی کوچک و در اخر راحتی آن ، که باعث شده کیسه خواب لایت پک ، تخته خواب سیاری برای شما در طول سفر باشد . این محصول به راحتی در هر کوله پشتی جا می شود و می توانید در انواع سفر ها و برنامه های کوهپیمایی آنرا به همراه داشته باشید و خیالتان از یک خواب آسوده در طبیعت راحت باشد .همه شما دنبال کیسه خوابی هستید که در هنگام سفر به اندازه نیاز راحت باشد و لطافت و نرمی که روی تخت خواب خود پس از یک روز کاری سخت می خواهید را به شما بدهد و دمای داخلی آن مطابق با سیستم طبیعی بدن شما باشد . در کیسه خواب لایت پیک این موارد به خوبی رعایت شده است طوری که لایه بیرونی آن کاملا پلی استر بوده و آستر آن 100% نایلون است . این کیسه خواب پر شده از 400 گرم پر اردک که گرمای مورد نیاز را برای شما در زمستان تامین می کند و همانطور از خارج شدن هوا و دمای داخل کیسه خواب به بیرون و وارد شدن هوای بیرون به داخل جلوگیری می کند . 

  • وزن سبک
  • دمای راحتی مناسب

 

  • ابعاد 210 × 70 سانتی‌متر
  • وزن 1200 گرم
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش پر
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از وسط
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • محدوده دمایی عملکرد 0 درجه سانتی‌گراد
  • حداقل دمای مناسب برای استفاده -20 درجه سانتی‌گراد
  • اندازه بسته 21 × 8 × 5 سانتی‌متر

 

کیسه خواب مدل U.S.Army SB210



 

  • ابعاد 220×80 سانتی‌متر
  • وزن 1740 گرم
  • نحوه بسته شدن کاور بند
  • نوع پوشش الیاف
  • نحوه بسته شدن کیسه خواب زیپ از وسط
  • قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ظرفیت یک نفره
  • اندازه بسته 40×43×20 سانتی‌متر
وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 2:54

ماساژور برقی

 

ماساژور برقی وسیله ای بسیار کاربردی برای رفع خستگی های جسمانی است که به راحتی و قابلیت اتصال به برق یا باطری شروع به فعالیت کرده و با توجه به قدرت و اندازه حرکت ، اقدام به رفع خستگی و اسپاسم های عضلانی مینماید .

امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی مدل های بسایر زیاد و متنوعی از این محصولات در دسترس مردم قرار گرفته و هر فردی با توجه به نیاز خود مدل مورد نظرش را خریداری میکند .

ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما یک ماساژور برقی حتی نه چندان حرفه ای تهیه کرده و در منزل خود داشته باشید چرا که بلاخره روزی برای نداشتن آن احساس نیاز خواهید کرد !

بسیاری از ماساژورهای الکترونیکی قابل حمل هستند، بنابراین شما می توانید از آنها در خانه، اداره یا حتی در ماشین استفاده کنید. پس بسیار مهم است که یک ماساژور مناسب را انتخاب کنید تا بتوان نیازهای جسمی و روحی خود را به شکلی مناسب برطرف کرد. خرید ماساژور برقی مناسب نیاز به برخی از ملاحظات دارد، که در ادامه برخی فاکتور های مهم آن را با شما درمیان خواهیم گذاشت .

انواع ماساژور

ماساژور برقی

به دلیل قابلیت استفاده راحتشان این مدل از ماساژورها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار دارند، به علاوه این مدل ها نیاز به صرف انرژی فرد ندارند. این انواع دستگاه ماساژور که به راحتی قابل حمل و جا به جایی هستند، می توانند در منزل و محل کار و حتی درون اتومبیل مورد استفاده قرار گیرند و علاوه بر ماساژ نقطه مورد نظر باعث گرم کردن آن و در نتیجه احساس آرامش فرد می شوند.

ماساژور دستی

جزو مدل های اولیه ماساژور هستند که با کمک نیروی دست و یا باطری کار می کنند. از آنجایی که این ماساژورها معمولا به انرژی برق نیاز ندارند، در هر موقعیتی قابل استفاده هستند. به علاوه این ماساژورها به دلیل وزن کمی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارند.

نکات مهم در خرید ماساژور برقی

خرید یک دستگاه ماساژ برقی به نیازهای شخصی و بودجه شما بستگی دارد. بنابراین قبل از اینکه وارد یک فروشگاه شوید و اولین دستگاه ماساژور را انتخاب کنید، بهتر است عوامل مهمی که در خرید این دستگاه، اهمیت دارد، را شناسایی کرده و در نظر بگیرید.

1. اندازه ماساژور برقی

اندازه دستگاه ماساژور یکی از عوامل مهم در خرید آن محسوب می شود. ماساژورهای بزرگ ممکن است در کاهش درد شما تاثیر بیشتری داشته باشد، اما حمل و نقل و استفاده از آنها در هر مکان راحت نیست. بنابراین بهتر است با توجه به میزان درد خود، از یک سایز ماساژور مناسب استفاده کنید. برخی از ماساژورها به مانند صندلی ماساژور می توانند بسیار سنگین باشند و برخی دیگر به مانند روکش صندلی ماساژور قابل حمل هستند.

2. شکل ظاهری ماساژور برقی

شکل و ظاهر دستگاه ماساژور بسیار اهمیت دارد. شما باید مطمئن شوید که شکل ماساژور می تواند به عمیق ترین قسمت های بافت عضلانی شما برسد تا دردتان کاهش یابد. اینکه از صندلی ماساژور استفاده می کنید و یا ماساژور S شکل، به نوع درد و کاهش آن بستگی دارد.

4. تایمر ماساژور برقی

برخی از این ماساژورها دارای تایمر هایی هستند که شما می توانید با تنظیم کردن آن، با ارامش کامل از ماساژ خود لذت ببرید و در صورتی که در حین ماساژ، به خواب رفتید، نگران خاموش کردن دستگاه نباشید. البته ممکن است در شرایطی که در حال لذت از ماساژور هستید ناگهان زمان آن به پایان برسد و دستگاه قطع شود، اما به طور کلی از نظر امنیت بسیار مناسب است.

5. طول عمر دستگاه ماساژور برقی

طول عمر دستگاه‌های برقی وابسته به مواد اولیه‌ای است که در تولید آن به کار برده شده و کیفیت قطعات استفاده شده در آن از فاکتورهای مهم این امر می‌باشد. توصیه می‌کنیم که اول از برندهای مطمئن خریداری کنید و دوم اینکه از فروشنده تقاظای گارانتی معتبر داشته باشید. شرکت‌های معتبر معمولا گارانتی‌های طولانی مدتی را به مشتریان می‌دهند.

6. کنترل کننده سرعت

همانند تنظیمات شدت، می توانید سرعت دستگاه را نیز کم و زیاد کرده و متناسب با نیاز آن استفاده کنید. سعی کنید ماساژوری انتخاب کنید که تنظیمات سرعت آن، دارای چند سطح باشد تا بتوانید سرعت را به خوبی کم و زیاد کنید.

7. قدرت ماساژور برقی

اکثر مشکلات عضلانی در نقاط عمیق بوجود می‌آیند به همین دلیل هم باید دستگاه ماساژور از قدرت بالایی برخوردار باشد تا بتواند بر روی این نقاط نیز تاثیر بگذارد. البته فهمیدن قدرت یک دستگاه ماساژور کار آسانی نیست ولی می‌توان از فروشنده کمک گرفت. شما میتوانید اطلاعات دقیق و صحیحی از انواع مختلف ماساژور را از مشاورین تجهیزات پزشکی ندا مد دریافت کنید. در هنگام خرید یک دستکاه ماساژور به قدرت تولیدی آن که روی جعبه نوشته می‌شود توجه کنید به عنوان مثال ۳۵ وات یا ۴۰ وات نوشته می‌شود.

8. قیمت خرید ماساژور برقی

چگونه یک ماساژور با قیمت مناسب را خریداری کنیم. راه حل کار، مقایسه قیمت‌ها نسبت به مشخصات فنی و کیفی دستگاه‌هاست. امکانات، قدرت و تمامی معیارهای راهنمای خرید دستگاه ماساژور را در نظر بگیرید و همچنین شرکت سازنده آن را و سپس قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. خواهید دید که به راحتی می‌توان ماساژور خوب را از بد تشخیص داد.

فواید ماساژور برقی

  • کاهش درد
    رها شدن از درد و کاهش آن یکی از مهم ترین دلایل استفاده ازاین دستگاه ها می باشد. شما می توانید با استفاده از این وسایل، از درد های ناحیه پشت کمر، دست، گردن و … رها شوید. آرامش عضلات و گردش خون با ماساژ درمانی، یکی از دلایل مهم استفاده از این دستگاه ها می باشد.
  • بهبود گردش خون
    استفاده از این دستگاه باعث افزایش گردش خون و انتقال بهتر مواد مغذی و اکسیژن به سلول عضلانی می شود و از این طریق باعث حس بهتر و درد کمتر در نواحی مورد نظر می شود.
  • بهبود سیستم عصبی فرد
    سیستم عصبی با استفاده از تکنیک های ماساژ آرام تر می شوند. ماساژ باعث ترشح آندروفین در بدن شده که در نتیجه حس خوبی را در فرد منتقل می کند کاهش اضطراب و استرس از عوامل مهم استفاده از این دستگاه ها می باشد.
  • خواب راحت‌تر
    استفاده از این دستگاه ها قبل از خواب، کیفیت خواب بهتر شده و فرد خواب عمیق و بهتری را تجربه می کند. عواملی مانند یائسگی در زنان، باعث می شود کیفیت خواب آنها پایین آمده و فرد دچار بی خوابی شود، طبق نتایج به دست آمده استفاده از دستگاه های ماساژ قبل از خواب می تواند کیفیت خواب را بهبود ببخشد.


مشخصات و نحوه عملکرد ماساژور برقی مادون قرمز MG40: این دستگاه ماساژور برقی با دارا بودن سری قابل تعویض و همچنین مادون قرمز که باعث ایجاد گرمایش مطلوب می شود می توانند گزینه بسیار مناسبی برای مقاصد درمانی (در موارد آرتروز د...
 

ماساژور برقی مادون قرمز بیورر MG40


جزییات

مشخصات و نحوه عملکرد ماساژور برقی مادون قرمز MG40:

این دستگاه ماساژور برقی با دارا بودن سری قابل تعویض و همچنین مادون قرمز که باعث ایجاد گرمایش مطلوب می شود می توانند گزینه بسیار مناسبی برای مقاصد درمانی (در موارد آرتروز دردهای عضلانی و یا کمک به افزایش گردش خون) و یا مقاصد آرامبخشی مانند کاهش استرس، ریلکس شدن و یا آرامش بخشی به عضلات باشد. این دستگاه ماساژور همچنین با قابلیت انعطاف بالا (با دو مفصل) می توانند دسترسی به نقاط دشوار از بدن را آسان نموده، فرآیند ماساژ را آسان و دلپذیر تر کند.

  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن ماساژ لرزشی
  • دارای ماساژ گرمایشی مادون قرمز که عمق بیشتری را در آرامش عضلات تامین می کند
  • دارای 4 سر قابل تعویض و چرخنده
  • دستگیره غیر لغزنده
  • سریهای متنوع انواع ماساژ سخت، نرم، عمیق، موضعی، کاهش درد، تسهیل و تسریع بهبودی، کاهش دردهای عضلانی، کاهش استرس و غیره را امکانپذیر می نمایند
  • مصرف برق: 12 وات
  • ساخت کشور آلمان
  • گارانتی: 2 سال

 

اطلاعات اضافی

 
کد کالاMG40
نوع ماساژوربرقی
نوع ماساژگرمایشی
برندبیورر-Beurer

 

ماساژور برقی MG148 بیورر




 

ماساژور برقی مادون قرمز بیورر MG20


جزییات

  • ماساژور دستی
  • دارای سر قابل تعویض جهت ماساژ ویبره
  • عملکرد نفوذی به دلیل وجود مادون قرمز
  • ماساژور ارتعاشی
  • دستگیره محکم
  • 3 عدد سر قابل تعویض
  • بدون لغزش
  • قابل اجرا بر روی آیسی
  • رنگ: سفید
  • مصرف 11 وات
  • وزن: 500 گرم
  • ابعاد: 29 سانتی متر
  • گارانتی 1 ساله
  • ساخت کشور آلمان

 

اطلاعات اضافی

وزن۵۰۰ گرم
کد کالاMG 20
نوع ماساژوربرقی
نوع ماساژگرمایشی
برندبیورر-Beurer

 

ماساژور برقی بیورر MG21


جزییات

  • ماساژور دستی
  • دارای سر قابل تعویض جهت ماساژ ویبره
  • عملکرد نفوذی به دلیل وجود مادون قرمز
  • ماساژور ارتعاشی
  • دستگیره محکم
  • 3 عدد سر قابل تعویض
  • بدون لغزش
  • قابل اجرا بر روی آیسی
  • رنگ: سفید
  • مصرف برق: 8 وات
  • مجهز به مادون قرمز
  • ساخت کشور آلمان
  • گارانتی: 2 سال

 

اطلاعات اضافی

وزن۱,۷۰۰ گرم
کد کالاMG21
نوع ماساژوربرقی
نوع ماساژگرمایشی
برندبیورر-Beurer

 

ماساژور برقی مادون قرمز بیورر MG70


جزییات

 مشخصات و نحوه عملکرد ماساژور برقی مادون قرمز MG70:

با این ماساژور شما می توانید یک نوع ماساژ سرد و گرم را داشته باشید. اشعه مادون قرمز آن امکان ماساژ گرم را برطرف می کند  حتی با تابش اشعه مادون قرمز موجب گردش جریان خون می شود. با این ماساژور به دلیل دسته بلندی که دارد شما می توانید تمام نقاط بدن خود را ماساژ دهید. همچنین شما می توانید شدت ماساژ خود را تنظیم نمایید. 

  • دارای دسته مخصوص برای دسترسی به نواحی دشوار
  • امکان ماساژ محکم
  • دستگیره قابل تنظیم
  • دارای مادون قرمز و التیام عمیق
  • کلید سه مرحله ای
  • 2 سر ماساژ قابل تنظیم
  • در طول ماساژ بدون لغزش می باشد
  • قابل تنظیم شدت فشار
  • دسته های قابل حمل
  • طراحی زیبا و ارگونومیک
  • مصرف 22 وات
  • ابعاد: 47.5*107.5*7 سانتی متر
  • وزن: 998 گرم
  • گارانتی 2 ساله
  • ساخت کشور آلمان

 

 

اطلاعات اضافی

وزن۹۹۸ گرم
کد کالاMG 70
نوع ماساژوربرقی
نوع ماساژگرمایشی
برندبیورر-Beurer

 

ماساژور برقی بیورر MG21


جزییات

  • ماساژور دستی
  • دارای سر قابل تعویض جهت ماساژ ویبره
  • عملکرد نفوذی به دلیل وجود مادون قرمز
  • ماساژور ارتعاشی
  • دستگیره محکم
  • 3 عدد سر قابل تعویض
  • بدون لغزش
  • قابل اجرا بر روی آیسی
  • رنگ: سفید
  • مصرف برق: 8 وات
  • مجهز به مادون قرمز
  • ساخت کشور آلمان
  • گارانتی: 2 سال

 

اطلاعات اضافی

وزن۱,۷۰۰ گرم
کد کالاMG21
نوع ماساژوربرقی
نوع ماساژگرمایشی
برندبیورر-Beurer

 

ماساژور برقی بریسک مدل MT30 رنگ مشکی




 

ماساژور برقی مادون قرمز بیورر MG90


جزییات

مشخصات و نحوه عملکرد ماساژور برقی مادون قرمز MG90:

این دستگاه ماساژ برقی با دارا بودن قابلیت مادون قرمز به همراه ماساژ ضربه ای انتخاب خوبی برای کاربران خانگی و تامین مقاصد درمانی و آرام بخشی ماساژ در منزل می باشد. شدت ماساژ آن در 5 سطح قابل تنظیم است و دارای 4 برنامه ماساژ حرفه ای از پیش برنامه ریزی شده و قابل انتخاب از روی دستگاه می باشد. دستگیره آن نیز بسیار ارگونومیک و راحت و غیر لغزنده حین استفاده است.

  • مناسب ماساژ نقاط مختلف بدن به ویژه نقاط بدن با دسترسی دشوار مانند کمر، پشت سر شانه ها و گردن
  • برخورداری از قدرت بالای قابل تنظیم در ماساژ
  • مصرف برق: 35 وات
  • ابعاد: 17.5*40*9.5 سانتیمتر
  • وزن: 1250 گرم
  • ساخت کشور آلمان
  • گارانتی: 2 سال

 

اطلاعات اضافی

وزن۱,۲۵۰ گرم
کد کالاMG90
نوع ماساژوربرقی
نوع ماساژگرمایشی
برندبیورر-Beurer

 

ماساژور برقی سرویکال کد 2230



 

  • نوع ماساژ لرزشی , ضربه‌ای
  • نوع ماساژور برقی
  • کشور مبدا برند چین
  • سایر توضیحات دارای 15 حالت ضربه زننده به انتخاب برای تسکین دردهای عضلانی
  • دکمه روشن خاموش در روی خود دستگاه

 

ماساژور برقی بالشتکی پروهیل مدل Cushion


ماساژ تجربه ای است که علاوه بر لذت بخش و آرامش بخش بودن می تواند فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد که از آن جمله می توان به افزایش گردش خون و شادابی بدن اشاره کرد. از این رو داشتن یک ماساژور سیار که بتوان تقریبا همه جا از آن استفاده کرد، می تواند بسیار مفید باشد. ماساژور بالشتکی «پروهیل» (Proheal) مدل Cushion با ابعاد 30 × 30 × 4 سانتی متر و وزن 350 گرم مناسب استفاده در منزل، محل کار، خودرو، وسایل نقلیه عمومی و حتی فضای آزاد طراحی شده است. این ماساژور مجهز به باطری شارژی بوده و برای اتصال آن به منبع تغذیه، سه ابزار جانبی کارآمد شامل کابل USB، فندکی و دوشاخه جهت اتصال به لپ تاپ، اتومبیل و پریز برق در نظر گرفته شده که با استفاده از آن ها می توان در همه جا این ماساژور را شارژ نموده و از آن استفاده کرد. شکل ساده ماساژور بالشتکی پروهیل نیز باعث می شود قابلیت استفاده برای اکثر نقاط بدن از جمله کمر، کف پا، ران و ساق پا، کتف و شانه و... را داشته باشد. از سوی دیگر این محصول دو حالت شدت ماساژ داردکه با کلید روی آن می توان آن را به وضعیت دلخواه تغییر داد. این ماساژور همه کاره بسیار کم مصرف بوده و کلید لمسی آن باعث شده جهت کاهش مصرف، تنها در زمان استفاده و ورود نیرو لرزش داشته باشد. در نهایت این که ماساژور بالشتکی «پروهیل» (Proheal) مدل Cushion دارای 6 ماه گارانتی و رنگ های بسیار زیبا و متنوع متناسب با تمام سلیقه ها می باشد به طوری که می توان از آن ها حتی به عنوان کوسن های شکیل و زیبا بر روی مبلمان منزل نیز استفاده کرد.

 

  • نوع ماساژور برقی
  • سایر توضیحات - ابعاد: 30 × 30 × 4 سانتی‌متر
  • - وزن: 350 گرم
  • - دارای کابل USB، فندکی و دو شاخه
  • - قابل استفاده در خودرو
  • - مناسب ادارات
  • - مواد داخل ماساژور: پلی‌استر و پشم
  • - جنس روکش: چرم مصنوعی
  • - دارای باتری شارژی
  • - دارای دو شدت ماساژ

 

ماساژور برقی مادون قرمز بیورر MG40


جزییات

مشخصات و نحوه عملکرد ماساژور برقی مادون قرمز MG40:

این دستگاه ماساژور برقی با دارا بودن سری قابل تعویض و همچنین مادون قرمز که باعث ایجاد گرمایش مطلوب می شود می توانند گزینه بسیار مناسبی برای مقاصد درمانی (در موارد آرتروز دردهای عضلانی و یا کمک به افزایش گردش خون) و یا مقاصد آرامبخشی مانند کاهش استرس، ریلکس شدن و یا آرامش بخشی به عضلات باشد. این دستگاه ماساژور همچنین با قابلیت انعطاف بالا (با دو مفصل) می توانند دسترسی به نقاط دشوار از بدن را آسان نموده، فرآیند ماساژ را آسان و دلپذیر تر کند.

  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن ماساژ لرزشی
  • دارای ماساژ گرمایشی مادون قرمز که عمق بیشتری را در آرامش عضلات تامین می کند
  • دارای 4 سر قابل تعویض و چرخنده
  • دستگیره غیر لغزنده
  • سریهای متنوع انواع ماساژ سخت، نرم، عمیق، موضعی، کاهش درد، تسهیل و تسریع بهبودی، کاهش دردهای عضلانی، کاهش استرس و غیره را امکانپذیر می نمایند
  • مصرف برق: 12 وات
  • ساخت کشور آلمان
  • گارانتی: 2 سال

 

اطلاعات اضافی

 
کد کالاMG40
نوع ماساژوربرقی
نوع ماساژگرمایشی
برندبیورر-Beurer

 

ماساژور برقی مادون قرمز بیورر MG80


جزییات

مشخصات و نحوه عملکرد ماساژور برقی مادون قرمز MG80:

تنش عضلانی می تواند فوق العاده ناراحت کننده باشد و باعث درد، سفتی و ناراحتی در خواب شود این ماساژور تمام این مشکلات را به راحتی بر طرف میکند. شما با این ماساژور می توانید تمام نقاط بدن خود را به راحتی ماساژ دهید حتی نقاطی که دسترسی به آنجا مشکل است مانند (پشت و کمر) 

  • دارای قسمت قابل تعویض مادون قرمز
  • ماساژ قدرتمند
  • 2 سر قابل تعویض ماساژ
  • گرمای مادون قرمز
  • میزان ارتعاش و دمای قابل تنظیم
  • دسته مناسب برای جلوکیری از لیز خوردن هنگام استفاده
  • مصرف 35 وات
  • ابعاد: 14*14*44 سانتی متر
  • وزن: 1.2 کیلوگرم
  • گارانتی 2 ساله
  • ساخت کشور آلمان

 

اطلاعات اضافی

r وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 217 تاريخ : جمعه 15 بهمن 1400 ساعت: 18:18

مینی فرز

 

این نوع از دستگاه های فنی و کاربردی با توجه به منبع تغذیه خود در سه دسته مختلف: فرزهای برقی، فرزهای شارژی و همچنین فرزهای بادی قرار داده می شوند که هر یک دارای مزایا و معایبی برای خود هستند که در ادامه به بخش کوچکی از آنان اشاره خواهیم کرد.

  • مینی فرز برقی: این نوع از مینی فرزها از قدرت بالای برخوردار هستند و تنها عیب آنان در تولید صدای زیاد و همچنین نیاز به اتصال مستقیم به برق خلاصه می شود.
  • مینی فرز شارژی: این دسته از دستگاه به دلیل قابلیت شارژ شدن خود، از اندازه مناسبی نیز برخوردارند و می توان آن ها را به راحتی حمل و نقل نمود. از جمله معایب این مدل از فرزها می توان به: تمام شدن شارژ آنان در کنار قیمت بالایشان اشاره داشت.
  • مینی فرز بادی: مینی فرزهای بادی خراب نمی شود و یا بهتر است بگوییم درصد احتمال خرابی در آنان در مقایسه با دو نوع دیگر کاملا پایین تر است. از جمله ایرادات وارد شده به آنان نیز بایستی به قیمت نسبتا بالا و همچنین وابستگی آن به مخزن باد اشاره داشت.

نکات مهم هنگام خرید مینی فرز

سرعت دستگاه: از جمله مهمترین نکاتی که هنگام خرید مینی فرز باید به آن توجه داشته باشید، سرعت دستگاه است. یادتان باشد سرعت دستگاه شما با کیفیت و همچنین مدت زمان لازم برای انجام کار شما در ارتباطی مستقیم قرار دارد و باید از سرعتی مناسب با نوع فعالیت شما برخوردار باشد. سرعت چرخش دیسک ها در مینی فرزها از ۵۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ هزار است و امروزه کمپانی های تولید کننده نیز توانسته اند محصولاتی را ایجاد نمایند که از قابلیت تنظیم سرعت برای شما خریداران گرامی برخوردار می باشند.

اندازه دیسک: نکته دومی که باید به هنگام خرید مینی فرزی مناسب به آن توجه داشته باشید، اندازه دیسک یا بهتر است بگوییم قطر صفحه می باشد که انتخاب آن فقط و فقط بسته به زمینه فعالیتی شما دارد؛ یعنی اگر قصد برش و یا سایش یک قطعه فلزی کوچک را کرده اید، حتما باید به فکر تهیه یک دستگاه با قطر صفحه کوچک باشید و از خرید مینی فرزهایی با دیسک های بزرگ اجتناب کنید که اصلا به کارتان نخواهند آمد!

قدرت محصول: فاکتور مهم دیگری که باید در هنگام انتخاب و خرید یک دستگاه مینی فرز مناسب به آن توجه داشته باشید، قدرت دستگاه مورد نظر شما است. یادتان باشد هرچه که قدرت دستگاه شما بالاتر باشد، یقینا سرعت و زمان انجام کار با آن دستگاه نیز بهینه تر خواهد بود. اصولا قدرت مینی فرزها از ۵۵۰ تا ۱۳۰۰ وات در نظر گرفته می شود و مدلی خانگی این قبیل از دستگاه نیز از توانی برابر با ۶۰۰ الی ۷۵۰ وات برخوردار هستند. از قلم نیافتد که هرچه دیسک مصرفی شما از سایز بزرگتری برخوردار باشد، باید قدرت محصول شما نیز بیشتر باشد.

استارت نرم: Soft Start یا همان استارت نرم یک سیستم کامل جدید و مدرن است که به تازگی کمپانی های تولید کننده در ساخت وسایل برقی خود همچون مینی فرزها از آن استفاده می کنند. این سیستم سبب می شود تا به هنگام فشار دادن دکمه پاور (خاموش و روشن دستگاه) سرعت دستگاه به آرامی و بصورت کاملا تدریجی افزایش پیدا کند و هیچ شوکی متوجه دستگاه شما نشود و طول عمر آن نیز بیش از پیش شود. ناگفته نماند که قیمت این مدل از دستگاه های مینی فرز نسبتا بالا خواهد بود.

دسته کمکی: پیشنهاد می کنیم اگر خیلی عادت کار با دستگاه های مخصوص فرزکاری را ندارید، حتما به سراغ محصولاتی بروید که از دسته کمکی برخوردارند. وجود دسته کمکی سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی در حین کار خود با دستگاه، مسلط شوید و بتوانید با دید بهتری به انجام کار خود برسید. دسته های کمکی در دو مدل معمولی و ضد لرزش طراحی و بر روی مینی فرزها کار گذاشته می شوند.

نوع دسته: بطور کلی دسته مینی فرزها به دو گروه دسته های کوتاه و دسته های بلند تقسیم می شود که دسته های بلند بیشتر مناسب کسانی است که به دنبال افزایش ضریب ایمنی کار با این نوع از دستگاه هستند و دسته های کوتاه تر اغلب از سوی کسانی مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهند از فاصله کمتری با تیغه دستگاه برخوردار باشند و بتوانند دید بهتری نسبت به آن داشته باشند.

قیمت مینی فرز: عوامل متعددی را می توان نام برد که بر روی قیمت مینی فرز تاثیر گذار هستند. از شکل ظاهری و  اسم برند تولید کننده گرفته تا خصوصیات فنی که در این مقاله از لیست بیست به شرح مختصر اما کاملا مفیدی برای هر یک از آنان پرداختیم، سبب کاهش و یا افزایش قیمت این نوع از دستگاه های کاربردی در بازار می شود. منتها شما همیشه سعی کنید به دنبال خرید مینی فرزی باشید که بتواند پاسخگوی نوع نیازتان باشد.

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید دستگاه مینی فرز مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ مینی فرز ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این مینی فرزها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید.


سنباده و برش فلزات کاری است که اگر با ابزارهای دستی همچون سوهان و کمان‌اره انجام شود بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده می‌شود. حتی گاهی نمی‌توان از این ابزارها برای انجام برش‌کاری یا سنباده‌زنی استفاده کرد. به‌عنوان اگر بخ...
 

مینی فرز بوش مدل GWS 9-115



 

  • اقلام همراه - دفترچه راهنما
  • - دسته‌ی کمکی
  • سایر توضیحات - حداکثر قطر صفحه 115 میلی‌متر
  • - رزوه مهره M14
  • - دارای سیستم خنک کننده موتور
  • - دارای قفل اسپیندل
  • - فاقد صفحه
  • ابعاد 28.9x10.2x10 سانتی‌متر
  • توان 900 وات
  • سرعت حرکت آزاد 11500

 

مینی فرز 670 وات بوش مدل GWS8_115




 

مینی فرز هیتاچی مدل G12SR4



 

  • اقلام همراه - صفحه محافظ
  • - دسته
  • - آچار
  • سایر توضیحات پرقدرت
  • مناسب برای کارهای صنعتی
  • ابعاد 7.7×6.5×25.4 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال 22.23
  • توان 730 وات
  • سرعت حرکت آزاد 10000
  • ضخامت صفحه 6
  • قطر صفحه 115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه مناسب برای فولاد

 

مینی فرز دیمردار رونیکس مدل 3100



 

  • اقلام همراه دسته جانبی، گارد محافظ
  • سایر توضیحات - موتور پر قدرت 1100 وات و گیربکس صنعتی جهت انجام کلیه مصارف مداوم و پرفشار
  • - مجهز به دیمر 6 سرعته
  • - استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت دنده ها، شفت و بلبرینگ های ضد غبار جهت بالا بردن طول عمر دستگاه
  • - مجهز به سیستم پیشرفته و سریع قفل کن شفت جهت نصب آسان صفحات برشی
  • - مجهز به سیستم گردش هوای داخلی پیشرفته جهت اثربخشی عملکرد دستگاه در کاربری های طولانی مدت صنعتی
  • - طراحی ارگونومیک
  • - دارای دسته جانبی ارگونومیک
  • - قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه برش
  • - کابل 3 متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان
  • - ولتاژ: 220 ولت
  • - فرکانس: 50 هرتز
  • ابعاد 30x20x10 سانتی‌متر
  • توان 1100 وات
  • سرعت حرکت آزاد 11000~3000
  • قطر صفحه 115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه مناسب برای آهن

 

مینی فرز ای پی ان مدل AG115P



 

  • اقلام همراه - سبک و کم حجم و مناسب جهت امور نصب
  • - قابلیت نصب دسته در دو سمت دستگاه
  • - دارای موتور کم صدا و با طول عمر دنده های بالا
  • - مناسب برای ظریف کاری
  • - طول کابل 3 متری
  • سایر توضیحات - دفترچه راهنمای فارسی
  • - دسته و آچار
  • - زغال اضافه
  • ابعاد 28 × 11 × 9 سانتی‌متر
  • توان 1100 وات
  • سرعت حرکت آزاد 11000
  • ضخامت صفحه 6
  • قطر صفحه 115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه مناسب برای فولاد

 

مینی فرز پروکسون کد 28547



 

  • اقلام همراه سه صفحه برش ، ساب و سنباده چتری
  • جعبه
  • سایر توضیحات مناسب برای کارهای برش کاری، سنگ زنی ، پولیش بر روی انواع فلزات آهنی و غیر آهنی و حکاکی روی چوب
  • طراحی منحصر بفرد و ارگونومیک
  • جنس فوق العاده مستحکم و مقاوم
  • ساخت آلمان
  • ابعاد 5 × 7 × 27 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال 10
  • توان 100 وات
  • سرعت حرکت آزاد 13000
  • قطر صفحه 50 میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی صفحه همراه

 

مینی فرز دی سی ای مدل ASM115



 

  • اقلام همراه - دسته
  • - حفظ صفحه
  • - ذغال
  • - دفترچه راهنما
  • - آچار مخصوص
  • سایر توضیحات قدرت 580 وات
  • ابعاد 10×9×25 سانتی‌متر
  • توان 580 وات
  • سرعت حرکت آزاد 11800
  • قطر صفحه 115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه مناسب برای فولاد

 

مینی فرز بوش مدل GWS 19-125 CIE



 

  • سایر توضیحات - مناسب برای برش و ساب
  • - دارای طراحی مناسب و طول عمر بالا
  • - قابلیت کنترل سرعت در 6 مرحله
  • - امکان چرخش 90 درجه‌ای دسته
  • - طراحی مناسب دسته برای کاهش لرزش
  • - دارای قفل اسپیندل بزرگ برای تعویض سریع و آسان صفحه
  • - دارای سیستم KickBack Control و خاموش شدن خودکار دستگاه در صورت چرخیدن ناگهانی مینی فرز
  • اندازه سوراخ اتصال 14
  • توان 1900 وات
  • سرعت حرکت آزاد 2800-11500
  • ضخامت صفحه 125

 

مینی فرز هیوندای مدل HP8511-AG



 

  • اقلام همراه آچار
  • محافظ صفحه
  • دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات امکان استفاده از صفحه فرز قطر 115 میلی‌متر
  • دارای دسته‌ی کمکی و امکان اتصال آن در دو حالت مختلف
  • دارای دریچه‌های تهویه هوای موتور
  • دارای قفل اسپیندل جهت تعویض آسان صفحه
  • دارای محافظ صفحه
  • دارای قفل سوییچ
  • دارای کابل 2 متری
  • ابعاد 36 × 13 × 10 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال 14
  • توان 850 وات
  • سرعت حرکت آزاد 11000
  • قطر صفحه 115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه مناسب برای آهن

 

مینی فرز وسط دیوالت 1280 وات D4061 Dewalt




 

مینی فرز کرون مدل CT13310



 

  • سایر توضیحات - دارای کلید قفل محور
  • - مجهز به کلید قفل کن
  • - دارای عایق دوبل
  • ابعاد 10 × 12 × 28 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال 14
  • توان 710 وات
  • سرعت حرکت آزاد 11000
  • ضخامت صفحه 3-6
  • قطر صفحه 115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه مناسب برای آهن

 

مینی فرز آنکور مدل A2



 

  • توان 750 وات
  • سرعت حرکت آزاد 11000
  • قطر صفحه 115 میلی‌متر

 

مینی فرز مکس وان مدل MOAGH800W



 

  • اقلام همراه دسته کمکی
  • زغال
  • آچار
  • دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات دارای قفل اسپیندل
  • قابلیت نصب دسته کمکی در 2 جهت دستگاه
  • کابل 2 متری
  • ابعاد 28x12.5x11 سانتی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال 14
  • توان 800 وات
  • سرعت حرکت آزاد 11000
  • قطر صفحه 115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه مناسب برای فولاد

 

مینی فرز رونیکس مدل 3165



 

  • اقلام همراه گارد محافظ + آچار مخصوص + دسته جانبی + یک جفت ذغال
  • سایر توضیحات دارای موتور قدرتمند و کارآمد
  • طراحی و ساخت ارگونومیک جهت راحتی کاربر
  • مجهز به سیستم پیشرفته و سریع قفل کن شفت جهت نصب آسان صفحه برش
  • دارای سیستم منحصر به فرد خنک کردن موتور
  • دارای کلید با روکش ضد گرد و غبار
  • دارای دیمر بسیار دقیق
  • قابلیت تعویض آسان ذغال
  • دارای دسته جانبی ارگونومیک و ضد لغزش
  • توان 1500 وات
  • سرعت حرکت آزاد 8500
  • قطر صفحه 125 میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه مناسب برای آهن

 

مینی فرز ماکیتا مدل 9554HNG


سنباده و برش فلزات کاری است که اگر با ابزارهای دستی همچون سوهان و کمان‌اره انجام شود بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده می‌شود. حتی گاهی نمی‌توان از این ابزارها برای انجام برش‌کاری یا سنباده‌زنی استفاده کرد. به‌عنوان اگر بخواهیم جای قرار گرفتن زبانه‌ی قفل را در چهارچوب فلزی درب خالی کنیم و از ابزار دستی استفاده کنیم باید قلم و چکش را به کار بگیریم. اما می‌توان برش و سنباده‌کاری فلزات را با دستگاهی به نام "فرز" به‌راحتی و با سرعت بالاتر انجام داد. فرزها در دو سایز بزرگ و مینی ساخته‌شده و دارای قدرت‌ها و قابلیت‌های مختلفی هستند. با قرار دادن صفحه مخصوص روی این دستگاه می‌توان برشکاری یا سنباده‌کاری را روی اجسام انجام داد. از دستگاه فرز بزرگ نمی‌توان در فضاهای کوچک و برای دقت‌های بالا استفاده نمود. مینی فرزها در این مواقع کاربرد بهتری دارند و کار با آن‌ها نسبت به فرز بزرگ، راحت‌تر است و در اصطلاح خوش‌دست‌تر هستند. شاید شنیده باشید که عمر مینی فرزها بسیار کم است اما این مطلب اصلا صحت ندارد. اگر به‌درستی این دستگاه را مورداستفاده قرار دهیم و در زمان استفاده، اصول فنی و ایمنی را رعایت کنیم، عمر دستگاه طولانی‌تر می‌شود. شرکت Makita که نامی آشنا در تولید ابزارآلات مختلف و متنوع است، دستگاه مینی فرز 9554HNG را برای کاربردهای صنعتی و تجاری تولید کرده است. این دستگاه، کاملا مشابه مینی فرز 9554HN است. ابعاد این دستگاه 258x129x106 سانتی‌متر و وزن آن 1.8 کیلوگرم است. توان مینی فرز 9554HNG برابر 710 وات است و دور گردش آزاد آن تا 10000 دور بر دقیقه می‌رسد. انواع سنگ‌های برش و ساب با قطر 115 میلی‌متر را می‌توان بر روی این دستگاه بست و مینی فرز 9554HNG را مورداستفاده قرار داد. برای کسانی که قصد خرید یک مینی فرز باکیفیت عالی، از برندی شناخته‌شده را دارند، خرید این محصول شرکت ماکیتا را پیشنهاد می‌کنیم.

  • کیفیت ساخت۵
  • تجهیزات همراه۴
  • ایمنی۴
  • راحتی استفاده۴
  • راحتی حمل۴
  • ارزش خرید۴

 

  • اقلام همراه - دسته کمکی
  • - حفاظ
  • - سنگ مخصوص فلز
  • - دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات - مینی فرز جمع‌و‌جور و در عین حال قدرتمند
  • - دارای قفل اسپیندل (برای تعویض صفحه)
  • - دارای دسته‌کمکی با قابلیت نصب در سه حالت مختلف
  • - دارای سنگ ساب مخصوص فلز
  • - مشخصات سنگ:
  • ابعاد: 22 × 6 × 115 میلی‌متر
  • حداکثر سرعت گردش قابل تحمل: 13300 دوربردقیقه
  • حداکثر سرعت قابل تحمل: 80 متربرثانیه
  • دارای استاندارد EN12413
  • توان 710 وات
  • سرعت حرکت آزاد 10000
  • قطر صفحه 115 میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی صفحه همراه
وینکل...
ما را در سایت وینکل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وینکل winkel بازدید : 200 تاريخ : جمعه 15 بهمن 1400 ساعت: 18:12

وزن۱,۲۰۰ گرم